Skitsnack för 125cc i Göteborg

Frank´s-dekaler åt folket! Fikcsa:yoparty

1E84A0AE-03DD-4E7F-B9BF-31CA33011FB1.jpg

Tänkte mest på Frank's-loggan:7peta. Man ska ju ha dekaler på hojen, inte bilder:mattias :lol

Last edited:
Vad e det för specielt med den burken? E det sportdryck? Har alltid trott du haft en ölburk som bild krilllan.

Det är en energi/sportdryck, den godaste, och den enda i Sverige på 50cl-burk (finns väl nån mer, men inte vanligt).

Var iväg och köpte 2 stycken på ICA Maxi för en kvart sen:yoparty Står på kylning:tummenupp

Krillan gillar inte öl:pannkyss :D

Det är en energi/sportdryck, den godaste, och den enda i Sverige på 50cl-burk (finns väl nån mer, men inte vanligt).

Var iväg och köpte 2 stycken på ICA Maxi för en kvart sen:yoparty Står på kylning:tummenupp

Krillan gillar inte öl:pannkyss :D
Hittat ett ställe som säljer enrgidricka på 1l flaskor:yoparty

Last edited:
Kvällens onyttigheter (har en påse chips också) :tummenupp

PICT7950.jpg

Last edited:
asså fattar ej hur fan ni kan dricka franks det e tamig fan den äckligaste dryck som passerat mina smaklökar. Hade 4 stycken till ett lan fick slänga allihop va ju fan som att dricka piss :mad: :D

asså fattar ej hur fan ni kan dricka franks det e tamig fan den äckligaste dryck som passerat mina smaklökar. Hade 4 stycken till ett lan fick slänga allihop va ju fan som att dricka piss :mad: :D

Håller inte ritktigt med dig. Iof så har jag tröttnat på Frank's rätt rejält, är bara riktigt gott om man är riktigt törstig, men dem frösta gångerna jag drack det så va det som att gud hade rört vid det.

Dock så gillar jag designen på burken:tungan

Den är ju jättegod! Men man måste ha ett visst psyke för att klara av den i längden:fakta

men dem frösta gångerna jag drack det så va det som att gud hade rört vid det.

Dock så gillar jag designen på burken:tungan

WORD!

Last edited:
Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...