Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det blev Bridgestone BT-016 från SWT Racing!
Nu är dom monterade och avslipade med sandpapper, invigning på Tuvis nu på lördag![]()

Det blev Bridgestone BT-016 från SWT Racing!
Nu är dom monterade och avslipade med sandpapper, invigning på Tuvis nu på lördag![]()
View attachment 248576View attachment 248570View attachment 248572
SkitsnyggaSamåka till Tuvis på lördag?

SkitsnyggaSamåka till Tuvis på lördag? Då kan du också ta en titt på mitt senaste pimp-kit...
![]()
Vad har älgen kittat med nu då?
Vart handlade du dina stomp-grips förresten? Universal?

Absolut!
Avgång från OKQ8 västberga 06:45, jag vet att det är tidigt men bäst att vara på den säkra sidan
Spännande, vad kan du ha hittat på![]()
Orange, smalt, runt och ganska pillrigt att få på 12 bitar om man står utomhus och det blåser rätt bra...
Vad har älgen kittat med nu då?
Vart handlade du dina stomp-grips förresten? Universal?
tja!
har fått en förfrågan om att byta min aprilia sxv mot en superduke 06:a...tänkte höra med er som kan dom hojjarna om va det e för service intervaller och om det är nånting speciellt man ska vara noga med att kolla!?
Absolut!
Avgång från OKQ8 västberga 06:45, jag vet att det är tidigt men bäst att vara på den säkra sidan
Spännande, vad kan du ha hittat på![]()
Har ni sett den här? Ska bli spännande att se om det bli några uppdateringar på SD:n, om de fortsätter som de börjat så borde det bli en uppdatering till 2009.

Om vädret tillåter aktiv körning (dvs. inget regn) på lördag så dyker jag upp 06.45 på OKQ8 i västberga.
Om vädret tillåter aktiv körning (dvs. inget regn) på lördag så dyker jag upp 06.45 på OKQ8 i västberga.
Nu har jag fått besked av Ragnar, o det blir inlösen på min hoj. Måste få det bekräftat av försäkringsbolaget imorrn bara.
Så det är inte helt otänkbart att det blir en SDR till nästa säsong.![]()

Serviceintervallerna ligger på 750mil där varannan är av modellen större med bla. ventilkoll/justering.
Känner inte till att det ska vara något speciellt man bör kolla.
Det viktigaste är att den har fått uppdateringarna från KTM vilken den bör om den är servad på en KTM verkstad.
Lycka till med bytet![]()
ok..vad är det för uppdateringar då?!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |