Sverigedemokraterna granskade!!!!!

7% närmare bestämt.

Mycket möjligt.
Med sådana siffror gör man SD's jobb lekande lätt.
De kommer bara behöva sitta och rabbla statistik från allehanda myndigheter för att få komam in i Riksdagen, så man undrar ju varför de etablerade partierna inte ens anstränger sig. Förvisso skickade de ju fram han den inkvoterade nu att främlingshetsa lite i veckan men det räcker inte. Det kommer sluta som i Danmark fast estetiskt mindre tilltalande. Hellre Kjaersgaard i sänghalmen med Rasmussen än blekfeta Jimmie Åkesson med Göran Hägglund. :zpy

Verkar ju inte vara så svårt i USA heller med tanke på hur många miljoner illegala invandrare dom har.

:D 10p Jugend!

De må ha en tuff attityd, men bli av med invandrarna det blir de INTE.
(de flesta vil ändå ha en som huspiga/poolskötare, så det jagas väl lagom...)
Såg ett program om de stackars satarna från latinamerika som försökte sig på den farliga resan upp.
Vilket helvete de hade. Resan i sig var så otroligt farofylld, fylld med svek, rån, mord att det var ett under att bara komma till den Mexikanska gränsen...

:D 10p Jugend!

De må ha en tuff attityd, men bli av med invandrarna det blir de INTE.
(de flesta vil ändå ha en som huspiga/poolskötare, så det jagas väl lagom...)
Såg ett program om de stackars satarna från latinamerika som försökte sig på den farliga resan upp.
Vilket helvete de hade. Resan i sig var så otroligt farofylld, fylld med svek, rån, mord att det var ett under att bara komma till den Mexikanska gränsen...

De har inte problem på samma sätt, en stor mängd invandrare som arbetar är så klart bra för ekonomin. Det förstår de flesta. Men en stor mängd invandrare som går på bidrag (och är kriminella och svartarbetande) är värdelöst för ekonomin.
USA visar än en gång hur bra de är - på allt. :)

Vem menar du nu?

Han menar dig. Ska du verkligen tåla det?

De har inte problem på samma sätt, en stor mängd invandrare som arbetar är så klart bra för ekonomin. Det förstår de flesta. Men en stor mängd invandrare som går på bidrag (och är kriminella och svartarbetande) är värdelöst för ekonomin.
USA visar än en gång hur bra de är - på allt. :)

Ja, men dom som blir utvisade och vistas här illegalt får väl inga bidrag + att jag har svårt att tro att USA:s illegala invandrare betalar skatt, så det gör väl även dom till kriminella eller svartarbetande.

Last edited:
Var det något fel i det?
Det var väl inget särskrivet eller så för man känner sig ju lite påhoppad nu. :(

Halva texten var felstavat.
Ett påhopp var det inte.
Mest en liten komentar om att du borde antingen lära sig stava lite bättre.
Eller kolla igenom meningen ett par gånger och se om du slarvat.
So dont be sad:(

Alltså allvarligt talat!
Lär dig stava ordentligt, snälla!

Så jävla jobbigt att läsa när varannat ord är totalt åt helvete.

Menade du:

Alltså allvarligt talat! (ofullständig mening som avslutas med utropstecken. borde varit ett semikolon innan nästa sats)Lär dig stava ordentligt, snälla!

djävla jobbigt att läsa, när vartannat ord är totalt åt helvete.

Inte illa själv! Bara två stavfel i en så kort text, ett syftningsfel och ett uteblivet komma. :lol Bra jobbat!

Menade du:

Alltså allvarligt talat! (ofullständig mening som avslutas med utropstecken. borde varit ett semikolon innan nästa sats)Lär dig stava ordentligt, snälla!

djävla jobbigt att läsa, när vartannat ord är totalt åt helvete.

Inte illa själv! Bara två stavfel i en så kort text, ett syftningsfel och ett uteblivet komma. :lol Bra jobbat!

Hahaha! Visste att någon skulle komma med detta någongång:)
Jag tar min ålder som försvar! Är trots allt bara 17 år:)
Knappt lärt mig gått på toan en!;)

Ja, men dom som blir utvisade och vistas här illegalt får väl inga bidrag + att jag har svårt att tro att USA:s illegala invandrare betalar skatt, så det gör väl även dom till kriminella eller svartarbetande.

Nja, nu börjar det bli intressant. :)
Om det vällde in folk till Sverige som arbetade i t.ex. jordbruk eller byggsektor eller annat så vore det i princip bra för landet. Det är just det som är dilemmat i USA; att man vet att det är så - så egentligen vill man inte göra sig av med alla mexare som krupit genom stängslet. Om de jobbar svart eller inte påverkar egentligen inte USA's ekonomi och det är även därför jag har nada problem med svenskar som jobbar svart heller.
De som utvisas från Sverige kan jag ge mig fan på att de får bidrag, det finns inte en chans på jorden att vårat töntiga samhälle sätter ner fioten ens då. Och även om jag har fel så fortsätter de ju gå i skola, gå till sjukhus, om de inte får bidrag så stjäl de väl, under alla år de överklagar och överklagar. Så nej, bara för att man beslutat om avvisning så är det långt kvar tills kostnaden för samhället upphör.

Aha, var allting felstavadde eller?
Jag ska öva som tusan nu.

Last edited:
Här verkar vara en dokumentärserie som vi kan vara ganska säkra på att UR inte kommer köpa in.

[YOUTUBE-ID]muXEpSbyqo8[/YOUTUBE-ID]

Det borde vara 18årsgräns för att regga sig på SH. ;)

Om de jobbar svart eller inte påverkar egentligen inte USA's ekonomi och det är även därför jag har nada problem med svenskar som jobbar svart heller.

Det kan ju knappast vara uppskattat av befolkningen iaf. Jag skulle inte vara särskilt nöjd om jag var tvungen att konkurrera med en massa polacker som erbjöd sig att jobba för 20 kr/timmen.

De som utvisas från Sverige kan jag ge mig fan på att de får bidrag, det finns inte en chans på jorden att vårat töntiga samhälle sätter ner fioten ens då. Och även om jag har fel så fortsätter de ju gå i skola, gå till sjukhus, om de inte får bidrag så stjäl de väl, under alla år de överklagar och överklagar. Så nej, bara för att man beslutat om avvisning så är det långt kvar tills kostnaden för samhället upphör.

Tror inte dom får bidrag, men jag ska inte säga säkert. Kostnad för skola och sjukvård är ju samma för USA, eftersom deras illegala invandrare har rätt till sjukvård och deras barn får gå i skola.

Vad gäller kriminalitet tror jag även där att det ser likadant ut som här. Varför skulle deras invandrare vara mer laglydiga än våra?

Som i USA, fast alla som vill ha en sådan regel är rasister. Har jag hört.

Antar att du möjligen insinuerar att jag är rasist? Så är icke fallet... Rasism är mig veterligen någon som hatar en människoras överlag, var de än befinner sig. Jag är i så fall nationalist - jag vill inte ha packet här.

*/ ?>
Nyheter
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage