Bilder: Barkarby 080820

T A C K för alla fina ord ni skriver! Men glöm inte att vi är fler som får detta att fungera. Det är Samverkansgruppen som arrangerar och sen utan våra underbara funkisar så skulle det inte bli något!

Tack själva för att ni tycker det är kul och för att ni besöker evenemanget!

// hon som tycker om att göra andra människor glada
 
måste man skriva på för att få köra på barkarby eller är de bara å komma dit?
 
måste man skriva på för att få köra på barkarby eller är de bara å komma dit?

Du måste skriva under att du kör på egen risk.
Och gör som BB sa: Take'm leathers on will You!
(du får grabbar iaf, och nej du blir inte ful av ryggskydd och proper utrustning. Mcåka är serious business see.)
 
Du måste skriva under att du kör på egen risk. Risken är nämligen att du blir frånåkt av en HD Sportster i likhet med DR Bike.
Så gör som BB sa: Take'm leathers on will You!
(du får alla grabbar utom Jörgen, och nej du blir inte full av ryggskydd och proper utrustning, bara backpackad. Mcåka är serious business see.)

:nicka


/J
 
huvudet på spiken. badbyxor FTW!!!

Du byter jy motor som jag byter linser :gnissla

5232
 
S&S är svinkul. Trots att jag har en liten hoj så är det hur roligt som helst. Gäller bara att åka mot hojar av ungefär samma kaliber. Och de gånger jag inte kunnat åka har jag haft lilla killen med sig ... som är sjukt imponerad ... främst av Ingvars blå/vita suzuki. "Den såg inte snabb ut, men det var den" :yoparty

OT:
:D :D
Det här lyssnade jag på när jag var i din ålder och var rebell.

Själv lyssnade jag på det här
http://www.youtube.com/watch?v=vLr30auVybY

inte så rebelliskt, mer Dagens Gheygrej :)
 
Du måste skriva under att du kör på egen risk.
Och gör som BB sa: Take'm leathers on will You!
(du får grabbar iaf, och nej du blir inte ful av ryggskydd och proper utrustning. Mcåka är serious business see.)

skriver man på plats? Ja jag ska ta skinnstället på..jag tycker inte de är fult, de e snyggt. jag orkar inte ibland sätta på de som sagt..
 
Japp, när du dit kommer får du skriva på ... och när det är gjort får du en lite färgad klisterlapp på hojen (som är skitsvår att få bort sen, skaffa klisterlappar av plast :)) Lappen visar att du har skrivit på ...

Vilket kärringgnäll. Du ska få den placerad på näsan nästa gång :näsblod

(Antecknat ditt förslag om plastlappar :tummenupp )

Hoppas på bra väder på onsdag då , och att allt håller ihop som det ska :gnissla

Ta med silvertejp. Funkar för allt :tummenupp

skriver man på plats? Ja jag ska ta skinnstället på..jag tycker inte de är fult, de e snyggt. jag orkar inte ibland sätta på de som sagt..

Här finns all information: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=176180

Annars är det bara fråga om du undrar något :)
 
Last edited:
skriver man på plats? Ja jag ska ta skinnstället på..jag tycker inte de är fult, de e snyggt. jag orkar inte ibland sätta på de som sagt..

Yep!
Och fråga som sagt Jannica (Bikerbitch) om det är nåt.
Hon är överkommandora på torpet s.a.s :tummenupp
 
Japp, när du dit kommer får du skriva på ... och när det är gjort får du en lite färgad klisterlapp på hojen (som är skitsvår att få bort sen, skaffa klisterlappar av plast :)) Lappen visar att du har skrivit på ...
Sätt en liten bit tape på hojen som de sedan får sätta sin klisterlapp på.
När du vill ha bort den är det bara att dra bort tapen. Busenkelt. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top