Favorit i Repris !!! *Orminge*

Ferry-Redberry

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Ort
GötheBurg
Hoj
Såld , Beslutsångest
Tänkte nu när säsongen snart är över så kan man sitta o njuta av en gammal favorit i repris, Denna kollar jag på och längtar till vädret dom har o hans Skills Som jag kommer få då jag har blivit stor:tungan

Njut nu av en favorit i repris så ses vi nästa år alla pojkar o flickor:pannkyss

[YOUTUBE-ID]XzQT_M1fpjI[/YOUTUBE-ID]
 
Det är inte första tråden om den filmen. Men det är den värd, tröttnar aldrig på den och man saknar husan lika bittert varje gång:tummenupp

Är de nån som känner igen (tror de är) andra låten? Den som är lite mer åt rock-hållet.
 
Riktigt skön film, kan det inte vara vår igen, och början av en ny säsong?

Hoppas inte någon drar upp den här tråden i vinter, då kommer man garanterat klättra på väggarna.
 
Riktigt skön film, kan det inte vara vår igen, och början av en ny säsong?

Hoppas inte någon drar upp den här tråden i vinter, då kommer man garanterat klättra på väggarna.
Äh, då kör man ju cross på isen i solskenet. :cool: Nästan så det är roligare än att åka på sommaren. :tummenupp
 
Nice.. nu blir jag ju fett sugen på motard..igen.
grym film!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top