Missat tidningen Sporthojen?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Måste kolla läget med er alla här o se så ni inte missat specialtidningen Sporthojen som Motorrad tar emot förbeställningar på via sin hemsida.

Läs mer om Sporthojen här:
http://www.motorradonline.se/?sida=Sporthojen

OBS! Viktigt är att ni som beställt, och minns er själva ej fyllt i uppgifter såsom emailadress, vänligen kontrollera er beställning genom att gå direkt till beställningssidan här:
http://www.motorradonline.se/?sida=43

Fyll i dina uppgifter en gång till och om du är med i systemet så kommer det stå på skärmen.

Tjaa, jag beställde direkt när det var möjligt för någon månad sedan och har gjort det igen då det inte kom någon tidning eller meddelande om prenumeration på den.
Det vore fint om redaktionen kunde läsa listorna från webben så jag som prenumerant på Motorrad får min extra sporthojsblaska:näsblod :tummenupp

Tjaa, jag beställde direkt när det var möjligt för någon månad sedan och har gjort det igen då det inte kom någon tidning eller meddelande om prenumeration på den.
Det vore fint om redaktionen kunde läsa listorna från webben så jag som prenumerant på Motorrad får min extra sporthojsblaska:näsblod :tummenupp

Hej!

Sporthojen kommer ut den 16 september, men vi kanske har varit otydliga med den informationen. Så hav förtröstan, den kommer i brevlådan om några veckor.:tummenupp .

mvh Tomas Lofterud/Motorrad Sverige

Vafan, ni kan ju inte påminna folk så här flera veckor innan, nu kmr man ju sitta hemma och vänta :D

Ser framför mig hur en massa personer kommer att skriva in NÄSTAN samma uppgifter som förra gången (exempelvis med o utan mellanslag i postnumret, samt med och utan "tr" i adressen) och därmed få två exemplar av tidningen... :)

Vill inte vara negativ men jag tycker Motorrad är en jävligt tråkig tidning ;(

...och jag tycker precis tvärtom, en del kåserier har varit jäkligt läsvärda i den. :)

Tackar för påminnelsen, beställt å klart.

/J

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage