Regn!!!!

samma här i HBG ... o jag som trodde att man kunde ut o köra lite idag nu när man e ledig... men i helvete heller :huvet

nä, byta hojen mot en jetski & en våtdräkt kanske !!

Här skiner solen och jag har redan vart ute två timmar med hojen :rolleyes:

Verkade vara en hel del andra ute idag oxå, parkeringen var full nere på rosenhill.

Hoppas ni får bättre väder i morgon :pannkyss

i lund är det regnhelvete och har så varit sen jag steg upp vid klockan 10...:huvet ser ut att kunna hålla i sig också...:(

Har regnat här i Halmstad hela jävla dagen också. Jag vill ju ut och köra nu när äntligen har en ledig helg!

Skit :(

samma här i HBG ... o jag som trodde att man kunde ut o köra lite idag nu när man e ledig... men i helvete heller :huvet

nä, byta hojen mot en jetski & en våtdräkt kanske !!

Desto äldre jag blir desto mer avskyr jag regn!! Köpte mig en WR 450 F igen och trotsade regnet genom att köra en helrunda på väla endurobana. Snacka om blött....cyklop och snorkel vore inte fel.

/D.

Ja här har det ta mej fan oxå regnat halva natta o hela dagen, dock var det jävligt kul o kolla kompisarna på en motionscrosstävling på hemma plan - det var nästan hörby grandnational asså:tuttar

P.g.a allt regn därute har jag inte haft en endaste ursäkt att komma undan den invändiga renoveringen av huset :6surkart

P.g.a allt regn därute har jag inte haft en endaste ursäkt att komma undan den invändiga renoveringen av huset :6surkart

bara säga till frun..

"e det sol, vill jag passa på att köra hoj"

"regnar det, måste jag ut i garaget, serva & sköta hojen inför nästa soliga dag du kan köra"

:tummenupp :D

Äntligen har vi haft sol här Karlskoga så att man har kunnat åka på en längre tur med bågen:D :nicka

Grym hojdag med lite av varje. Hittade en hel massa grymma vägar i sörmland.
Fan vad skönt det är att sticka ut och köra helt själv.

Riktigt bra dag. Det bästa av allt är att det skall bli bra väder imorrn också!

Men hallå klart at det regnar. vi dansar till regnguden varje dag här uppe. vi har en ny plan. istället för att gräva bort skåne ( http://www.gravbortskane.se/ ) Så skall vi dränka det platta landskapet och vi får med transport sträckan till tyskland oxå (Danmark):tungan

Grym hojdag med lite av varje. Hittade en hel massa grymma vägar i sörmland.
Fan vad skönt det är att sticka ut och köra helt själv.

Riktigt bra dag. Det bästa av allt är att det skall bli bra väder imorrn också!

Några vägar att rekommendera i Sörmland?

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage