En liten trailer

klart det är götet. spårvagnen går ju förbi i mitten av filmen, ser ut som avenyn
 
Städerna är Tidaholm i de två första klippen och sedan resten i Skövde. Jag smidde ihop ett kamerafäste på jobbet igår och provade det på vägen hem. Dessvärre stängde kameran av sig när jag passerade 225km/h, men det märkte jag inte förrän jag kom hem. Resten är gamla klipp som låg och skräpade på datorn.

Tanken är att jag ska köpa en "riktigt" kamera till våren och filma lite seriösare. :)
 
klart det är götet. spårvagnen går ju förbi i mitten av filmen, ser ut som avenyn

Ja precis det jag oxå tänkte på...

Men har dock en svart V70 som åker förbi i bakgrunden på ett ställe som ser väldigt mycke ut som en sthlm taxi AB bil??

Städerna är Tidaholm i första klippet och sedan resten i Skövde. Jag smidde ihop ett kamerafäste på jobbet igår och provade det på vägen hem. Dessvärre stängde kameran av sig när jag passerade 225km/h, men det märkte jag inte förrän jag kom hem. Resten är gamla klipp som låg och skräpade på datorn.

Tanken är att jag ska köpa en "riktigt" kamera till våren och filma lite seriösare. :)

:tummenupp jag menade dock staden i låt videon tyvärr. Men din film va kanon :yoparty Önskar man kunde slänga upp hojen på slangen jag med :)
 
Last edited:
cool, enda jag har att anmärka på är att dom flesta filmerna är same same same,,
bakhjul, burnouts har alla sett.
fixa in något ni är ensamna om så blir det roligare att se på, tycker jag
 
cool, enda jag har att anmärka på är att dom flesta filmerna är same same same,,
bakhjul, burnouts har alla sett.
fixa in något ni är ensamna om så blir det roligare att se på, tycker jag

Du har helt rätt!

Samma med kameran på tanken-perspektiv. Det är uttjatat och gammalt. Fast jag har lite ideér som jag ska förverkliga under nästa sommar, men för det behöver jag lite ny utrustning. :)

/Linus
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top