Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo, men grejen är att jag förmodligen skulle avrättad på plats om jag visade upp hojen på besiktningen så den är försäkrad men inte besiktigad eller skattad.
För att det inte ska se allt för uppenbart ut så har jag kletat dit skattemärket från brukshojen, och då undrar jag om man åker dit för något speciellt om det upptäcks vid kontroll.
Jo, men grejen är att jag förmodligen skulle avrättad på plats om jag visade upp hojen på besiktningen så den är försäkrad men inte besiktigad eller skattad.
För att det inte ska se allt för uppenbart ut så har jag kletat dit skattemärket från brukshojen, och då undrar jag om man åker dit för något speciellt om det upptäcks vid kontroll.
Jag skulle tro att det som du åker dit på är framförande av obesiktigat och oskattat fordon. Gissar att det rubriceras som avställt fordon med körförbud.
Sen är det klart att om dom vill vara griniga så kan dom nog hitta på flera rubriceringar för att lägga på hög men min gissning är att dom flesta poliser nog nöjer sig med att dom bötat dig lite.
en grinig djäkel skulle säkert kunna få det till urkundsförfalskning eller något sådant. (Eftersom du har ett skattemärke som hör till en annan hoj.

Förutom att du får böter för det tidigare skrivna p.g.a att hojen inte är besiktigad och skattad så är själva skattelapp-grejen ett brott som lyder under allmänt åtal... kallas märkesförfalksning och bestraffas med dagsböter om jag inte minns fel...
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller