Supermotardbana

OK, och när får man köra dä'r då? en gång i månaden eller är det under veckorna oxå?
 
Tuvängen är en gokart bana, som så många andra, inte är öppen för oss supermoto förare.
Dock va vi ett antal piloter och kollade på en anläggning igår som mkt väl kan bli aktuell för supermoto. Dock krävs det mkt jobb ...och pengar.

Tillsvidare är de närmsta träningstillfällen som ges Västerås & Gnesta
 
Tuvängen är en gokart bana, som så många andra, inte är öppen för oss supermoto förare.
Dock va vi ett antal piloter och kollade på en anläggning igår som mkt väl kan bli aktuell för supermoto. Dock krävs det mkt jobb ...och pengar.

Tillsvidare är de närmsta träningstillfällen som ges Västerås & Gnesta

WOOT har jag missat något ? va äre för bana som ligger i gnesta ? hur ofta är den öppen ?
 
Ja de var intressant, vad är det för bana? Avsedd för motard?
 
WOOT har jag missat något ? va äre för bana som ligger i gnesta ? hur ofta är den öppen ?


Man har gjort en liten slinga vid nya cross & enduro banan. Ring klubben, är dom där ska det gå träna mot avgift. Tror det är 3-4 tränings tillfällen per vecka.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top