ni som vet Jag vill veta ??

Denny

#79 Rookie600
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
R6-07
Har en r6-07 som jag hoppas bygga om till ban hoj

min fråga e då ett helsystem av märket bose

e det något å ha vissa tror att jag inte får ha de om jag ska tävla pga att de låter för mycket??

Eller om de e något annat fel på de systemet

Sen tyckte jag de såg utt som gren rör och sen bara en bak ljuddämpare me ett lite längre rör på men de kanske ska se ut så??

Mvh Denny

bos!!! tycker inte att det låter så förfärligt högt

Last edited:
Tja!
Du vet innerst inne vilket system är bäst eller hur? Du vet väl hur den låter eller hur?
Skämt åsido! Ingen erfarenhet av Bos, men skaffar du ett helt Akrasystem så följer även en Db-killer med. Vi provade på bänk och man förlorar inte mycket, om man väljer rätt mapp. Lycka Till! :tummenupp

Tja!
Du vet innerst inne vilket system är bäst eller hur? Du vet väl hur den låter eller hur?
Skämt åsido! Ingen erfarenhet av Bos, men skaffar du ett helt Akrasystem så följer även en Db-killer med. Vi provade på bänk och man förlorar inte mycket, om man väljer rätt mapp. Lycka Till! :tummenupp

Jo jag vet :tummenupp jag hitta ett för 1762 dollar
och ett för 1300 sen fans det någon mer å alla e acra men vet j inte va det är för skillnad på dom..

Sen går de ju lite snabbare kanske med ett sånt som du har va vet jag :D

De finns olika db-gränser i olika länder. I Sverige är det 98 db om jag inte har helt fel, i italien 112. Kan inte siffran, men är säker på att det är annorlunda i USA. Kontentan: Kräver noga undersökning innan du "importerar" ett system utifrån. Hade en diskussion med Kenneth på Svemo som berättade att de har underkänt en del system som folk köpt på ebay eller liknande. Akrapovic har två olika versioner på sina system. en race och en "street legal version" . Jag har den senare och ligger på ca 100 db utan db-killer. Dra iväg ett mail till folk på Svemo! de har säkert info som de kan dela med sig. Sedan att jag inte kan slå dina slickstider med mina gatdäck trots ett hyperbra system är en annan sak :D Å andra sidan kör jag när det regnar. Är på åsen nu till veckan, kanske ses där:cdevil

Jag vill ju inte komma ner de ska ju regna å jag vill ju inte bli omkörd av dej på gatdäck:tungan kör lungt

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...