Vädret vid Rörken Uppsala

Bearing

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 May 2004
Hoj
R1100S, XS400
Hej, jag undrar om någon av er som bor i närheten av Rörken i Uppsala skulle kunna ge mig en beskrivning av hur vädret är och även en prognos över kvällen. Är asfalten torr eller blöt? kommer det kunna bli torrt?
Enligt SMHI:s hemsida har det regnat och kommer vara mulet under kvällen.

jag tippar på blött:gnissla bor 3 mil därifrån å här regnar det och har gjort hela dagen.. kollar man mot rörken ser de inte bättre ut.

jag tippar på blött:gnissla bor 3 mil därifrån å här regnar det och har gjort hela dagen.. kollar man mot rörken ser de inte bättre ut.

Tack! Jag satt också och flummade på att åka till Rörken men vart osäker på vädret, nu slipper jag fundera mer på det!

Det var ju bra mycket sämre väder förra måndagen vid den här tiden, höll på att drunkna i höjd med sollentuna, men det klarnade ju upp och banan torkade upp lagom till första start...

Tack för prognosen. Vad synd... det är inte lika roligt då det regnar. Jag är ändå sugen, och är inte så rädd om min vibrator. Kanske rullar jag upp dit ändå.

Uppsala väder, OK för att Rörken ligger en bit ifrån, men kanske en uppfattning iaf:
http://www.uu.se/carpediem/

Kul och kolla hur vädret var ungerfär exakt på dagen upp till 10 år tillbaka oxå..

Hmm, ska du ut i svänga med HD:n- trodde bara dom gick rakt .. hehe

Jag brukar åka rörken ganska ofta med den. men denna sommar har det inte blivit en enda gång. Skulle vilja åka på Gelleråsen på SMC:s körning där, men det är sånt bök att ta sig dit själv med bil och släp. :S

Jag brukar åka rörken ganska ofta med den. men denna sommar har det inte blivit en enda gång. Skulle vilja åka på Gelleråsen på SMC:s körning där, men det är sånt bök att ta sig dit själv med bil och släp. :S

Kunde inte låta bli... men jag ser på utrustningsnivån att du har ambitioner
Lycka till

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage