Jahapp de ryktas om en ny kung på bulten.

Status
Ej öppen för fler svar.
Känns ju inte så konstigt att folk längs denna väg tar till drastiska åtgärder som att lägga grenar/grus på vägen för att få ner hastigheterna där dom bor å deras barn leker. JÄVLA IDIOTER!!!!!!

Leker deras barn på vägen så är deras uppfostran lite knepig! :va

PS! Jag är bara lite provokativ då jag inte har bättre saker att göra just nu när det regnar! :arsele

Trist att trådar alltid spårar ut med en massa påhopp. Kontrollera era ord istället så kanske man kan ha en normal diskussion.
Man kan tro att medelåldern är 14.

Är väl bättre om vi kan snacka vidare utan att alla trådar stängs hela tiden för att folk inte fattar hur man skall uppträda.

Idiotiskt men bra kört! :tummenupp
Måste testa den slingan någongång!

bulten ser förjävla skoj ut, men måste nog skaffa mig något annat innan man her sig ner tid och testar lite, liket man rider på sjunger nog på sista versen ^^

Leker deras barn på vägen så är deras uppfostran lite knepig! :va

PS! Jag är bara lite provokativ då jag inte har bättre saker att göra just nu när det regnar! :arsele

Förstår din provokation :tummenupp Men har dom inte typ el-stängsel runt tomten så leker barn vart barn vill :tummenupp

PS Regnigt väder här med så jag slänger iväg ett svar

Men.. Nu önskade ju du livet ur honom. :va

:rolleyes:

Ja så kan man ju tolka det.

Men för att utveckla, vill jag att han ska gå och bygga sig ett krypin i den mörkaste skogen han kan hitta. Sen bo och leva där tills han dör av natuliga orsaker. Helst utan någon som helst kontakt med andra människor.
Jag anser inte att människor med total avsaknad av empati platsar i samhället.
Stålbur alternativt förvisning torde vara lämpligt.

Hellre 10 fardårar på vägen än en idiot som önskar livet ur sina medtrafikanter. Jag anser den senare vara farligare. Vem vet vad en sån idiot hittar på.

Hittade denna filmen från bulten där en från Lameriders kör. Laddades upp för 3 timmar sen. Sägs inget om nån rekord tid, bara att han fick 4.44(eller är det rekord? Vet inte vad det officiella är).

http://www.youtube.com/watch?v=w-ZBQzMq-3w

Genomvidrig musik men fan så bra kört. Tvåhundra i många av dem kurvorna är starkt. Jag är imponerad:tummenupp

Berätta gärna vad du menar då vi ALLA är nyfikna på vad du fiskar efter eftersom att denna tråd INTE handlar om ngn som kört ihjäl sig!! :tummenupp

Jaså, talar du för alla nu? Jag tror ingen är lika nyfiken som du, snarstucken som få, som du är.

Last edited:
"The only sure things are Death and Taxes…and when Chuck Norris goes to work for the IRS, they’ll be the same thing."
Fritt att tolka vad jag insinuerar med detta påstående. :tummenupp

Förörvigt tycker jag de som gjorde videon borde använda bolibombalåten som bakgrundsmusik. :D

Last edited:
Men vad fan, sån här jävla lång tråd, en massa tjafs och så var dom inte ens snabbast!? Ni har stulit minst en halvtimme av mitt liv, jag känner mig helt desillusionerad!! :mad:

Nä nu jävlar ska jag ut och wheela utanför det lokala daghemmet. :yoparty

Edit: Sen börjar filmen även med att moralisera om att man måste använda skyddsutrustning! :mad:

Last edited:
Ser ut som den ar neddrevad.
Vita gatustrecken ror sig lixom inte i skalenlig hastighet som mataren visar.
Men vad spelar det for roll?
Tiden sager sitt iaf...
Sjalv hade jag skitit pa mig pga det kalla vata vaglaget antagligen.
Sag ni slappet han fick i en av kurvorna nar han gick over vita linjen!!! :skrämd
En duktig pilot ivfsh.
Hoppas man far chans att beundra honom pa en bandag.

Men vad fan, sån här jävla lång tråd, en massa tjafs och så var dom inte ens snabbast!? Ni har stulit minst en halvtimme av mitt liv, jag känner mig helt desillusionerad!! :mad:

Nä nu jävlar ska jag ut och wheela utanför det lokala daghemmet. :yoparty

Edit: Sen börjar filmen även med att moralisera om att man måste använda skyddsutrustning! :mad:

man ska alltid bära skydd..oavsett på krogen el på bulten..

Snabbast tills ngn kan visa annorlunda helt enkelt.

Vi utgick ifrån dantheman´s körning ..
ngt annat har vi inte sett tidsmässigt..bara en massa rykten..
men inga filmer el annat som stödjer snabbare påståenden.:tummenupp

Hittade denna filmen från bulten där en från Lameriders kör. Laddades upp för 3 timmar sen. Sägs inget om nån rekord tid, bara att han fick 4.44(eller är det rekord? Vet inte vad det officiella är).

http://www.youtube.com/watch?v=w-ZBQzMq-3w

snyggt kört, killen kan ju hantera sin hoj och har dessutom valt en ypperlig tidpunkt att köra.. räkna till 8 medtrafikanter i hela filmen och han va inte i närheten av nån av dom. :tummenupp

sen att han riskerar att dö om han vurpar är väl ändå hans eget val, ett sånt val kan bara ens nära och kära övertala en från att avstå.. knappast ansiktslösa forumiter som gottar sig i fingerpekning åt alla håll..

men skippa musiken i nästa film vetja, det är inte riktigt lika trist sträcka som uppsala - sthlm ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back