Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Betalar 9300kr idag, fick 3702kr!!!!!!
Bilsport-mcVad hade du för något bolag innan?
.Betalning av nytecknad, förnyad och utökad försäkring ska vara oss tillhanda senast det datum som finns angivet på fakturan. Om betalning inte inkommer enligt ovan, skickas en påminnelse. Försäkringen blir annullerad om inte betalningen är oss tillhanda senast 10 dagar efter det betalningsdatum som finns angivet på påminnelsen. Försäkringsskyddet upphör då och trafikförsäkringsbeviset
annulleras på Centrala Bilregistret.
Så jag tror inte man kommer ut genom att inte betala, man kanske blir skickad till Kronofogden dockFörsäkringen är ett helårsavtal med försäljning eller skrotning av fordonet som enda giltiga skäl till att försäkringen kan upphöra i förtid.

fler ägare sänker dock värdet på hojen vilket man får räkna in i affären.
Även om du kan förklara för nästa ägare får han/hon lite meck att förklara för nästa igen osv. Finns folk som inte bryr sig men jag hade gjort det. Bara ett tips i all välmening...
Hade du bilsport-mc? Vad sa försäkringsbolaget?lätt. bilsport mc har väl att hojen måste stå inlåst på natten, ring upp o säg att du inte kan ha den inlåst nå mer o måste bryta försäkringen för du inte kan uppfylla deras krav,, gjorde jag![]()
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller