Lätt MC

hela mitt kalas med körkort gick på ca 6000 och jag gjorde det på körskola :tungan sen får du räkna med att det som kostar är kläder, försäkring och hoj... :rolleyes:

Är ändå ganska dyrt. Det är ju fortfarande en Crm...

Min Qvarna som är nyare kostar 3k mindre ;)

Du kanske inte observerade att han har lagt ner mycket tid och pengar på den:7peta :dummer

Ja jag ser det. Men lack och annan lampa + ny kolv gör automatiskt inte att den blir värd det dubbla..

Men ser ju fin ut, men man kan aldrig räkna med att man får ut mycket mer än hälften av allt man lagt ut.

Det är kul när folk börjar dömma innan de vet något. Hur svårt kan det vara att läsa texten i en annons, innan man skriver något om den?

Jag läste anonsen. Läs ovan

Ja jag ser det. Men lack och annan lampa + ny kolv gör automatiskt inte att den blir värd det dubbla..

Men ser ju fin ut, men man kan aldrig räkna med att man får ut mycket mer än hälften av allt man lagt ut.

Jag läste anonsen. Läs ovan
Håller med..

Crm och liknande är fan inte värt en krona över 20k.

Det är som vanligt, tid nerlagt, delar och extrautrustning är en ren förlustaffär.

Kolla på bilden igen så ser du att den inte bara har lack och annan lampa:tungan

Nu säger jag inget om värdet men bara för att du ska se att det skiljer mer än vad du skrev :)

jag säger ingte att priset är lågt. håller själv med att det kan vara högt för en så gammal hoj. jag väljer att chansa då jag vill gå så lite back som möjligt.

jag vet att det inte är omöjligt. och ni som säger att det bara är lack och annan lampa kan ju ta å suga min röv lr nåt för jag har kvitton på utlägg närmare 30k.

men 125 marknaden är som den är. oftast är det inte pengarna det handlar om. det är frågan om att hitta rätt köpare. spelar ingen större roll om den ligger för 18 lr 25...

Kan vi skippa disskussionen om MIN hoj i en tråd som NÅGON ANNAN startat om något HELT ANNAT. Tack.

Tycker också det var dyrt, med tanke på att jag sålde min husvqarna, 125 sms -04;a för 27K... kvitton på 30k låter otroligt, köpt delar från NASA?

Föråt, kunde inte låta bli :D
:machinegu ----> jag!

annars kan du ta en titt på min hoj!! ska säljas nu läs signaturen.

om din hoj är är bäst med e så är min bäst med ä. nej men seriöst vet inte ens vad du har för hoj, kan bara säga att min är bra.

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back