Onboard videos från Knutstorp 11/8

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
D675R
Jag såg att många hade onboard cam's. Om ni ser att det fastnat en svart Speed Triple med jävligt brett styre och svart/vitt skinnställ så vore det kul o få kika lite :)

Jag flippade på DVn inför sista körningen i röd grupp och har ett par varv bakom personen på bilden. Har även starten på första ledet om någon av er var med där.

De flesta är väl med lite här o var men det är nog bättre med stillbilder då. Hör av er om jag ska leta efter någon särskild.
 

Bifogat

  • CLIP0013_0001.jpg
    CLIP0013_0001.jpg
    46.3 KB · Visningar: 152
  • CLIP0013_0002.jpg
    CLIP0013_0002.jpg
    76.6 KB · Visningar: 137
Fick inte min cam att fungera på min "lilla" rs
så fasnade jag på din så vore det kul att se:tummenupp
 
Fick inte min cam att fungera på min "lilla" rs
så fasnade jag på din så vore det kul att se:tummenupp

Om det är rätt hoj så går du om mig i hårnålen och jag har tappat dig efter Liton, har dig in frame ganska precis ett varv (på rejält ökande avstånd :gnissla)

Ska se om jag kan dunka upp en youtube under kvällen...
 

Bifogat

  • CLIP0013_0003.jpg
    CLIP0013_0003.jpg
    34.9 KB · Visningar: 101
om du stod i andra led så startade jag till höger om dig. kommer inte ihåg om jag körde om dig eller inte. kör en blå r6a med vit bakdel, blått ställ. kanske fastnade jag.
 
Nu har jag fått upp den på youtube.

Jag är bara en glad amatör o det var första gången på Knutstorp så var snälla om ni ska kritisera mig :tungan

Första halvan
[YOUTUBE-ID]SRLD3d5EyzA[/YOUTUBE-ID]

Andra halvan
[YOUTUBE-ID]Kx_11geaNio[/YOUTUBE-ID]

Duck: 6.20 in i första delen...
 
Last edited:
Ja det är jag där
Men jag kör ju inte så fort:D

Om det är rätt hoj så går du om mig i hårnålen och jag har tappat dig efter Liton, har dig in frame ganska precis ett varv (på rejält ökande avstånd :gnissla)

Ska se om jag kan dunka upp en youtube under kvällen...
 
Kul att se :tummenupp
Jag kommer faktiskt ihåg när jag passerade dig vid 8.18 film 1... kändes nästan tight, men det var det ju inte.
Sedan hängde du med väldigt länge - Bra kört! (Enligt mina preferenser för oss Gatåkare) :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top