Vad tycker du skulle förbättra tillvaron på Barkarby? Lyft fram positiva aspekter såväl som områden med förbättringsmöjligheter. Hjälp arrangörerna för kvällarna genom att lyfta fram dina åsikter så försöker vi göra kvällen så bra som det bara går! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snitsla en bana så man får svänga lite![]()
Locka med galenskaper, tex snabbaste bogseringen med rollerblades/skateboard eller snyggaste försöken att bogsera upp någon stående i luften med fallskärm ?
Jag skulle komma då ;-)
Går det inte göra så att man gör så alla är tvugna att köra förbi broms testet?
Kanske trycka dit en till klisterlapp om man har vart och bromsat så slipper man köra förbi bromsdelen igen?
Men vad vet jag....
Tvång är nog inte den rätta vägen att gå, men givetvis hoppas vi att fler tar tillfället i akt för att utveckla bromsförmågan ändå![]()
Går det inte göra så att man gör så alla är tvugna att köra förbi broms testet?
Kanske trycka dit en till klisterlapp om man har vart och bromsat så slipper man köra förbi bromsdelen igen?
Men vad vet jag....
Tvång är nog inte den rätta vägen att gå, men givetvis hoppas vi att fler tar tillfället i akt för att utveckla bromsförmågan ändå![]()
Finns säkert en bra anledning men varför inte öppna grinden och ha infart till området i södra banänden? Lättare att ta sig till området utan att störa de som bor bakom Ikea. Lite lättare att ha koll på vilka som kommer till området oxå med en liten infoportal/sluss vid grinden. Finns nog många hojåkare som inte hänger på SH som undrar vad som försiggår på Barkarby.
Ypperlig möjlighet för SMC att erbjuda sitt gratiserbjudande av medlemskap för resten av 2008!
Det där med bromsbänk kan ju va kul ändå. Finns det inte nån form av mobilt "bullerhus" att köra in i? Iofs kanske inte lika kul att se på då...
Tidtagning på strippen med stor tidsdisplay alá dragracing![]()
Bromstagnings tävling från bestämd hastighet mätt med polisens hatade laser till kvällens kortaste bromsträcka kanske? Möjlighet att själv skjuta polarn med polisens laserpicka och se hur lätt det är att åka dit....![]()
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |