Coolt sporthojhembygge

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Såg annonsen av en slump, var och kollade på denna hos byggaren i Täby typ -02 , ISR bromsar och grejer.

Motorn är gammal och den var dyrare då, men nu är det fan ett kap. Den är lite "b" i vissa detaljer, bla instrumenteringen och finishen totalt. Men han körde å andra sidan på bana med den då o då.

Men för det nuvarande priset är den lätt ett schysst köp, helt unik liksom

Obs, jag har 0 ( noll alltså )med försäljningen att göra, vill bara uppmärksamma något som sticker ut




http://www.sporthoj.com/annonser/?id=20482
 
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Det är så himla bra med folk som törs göra själv. Utan att det behöver bli en chopper.

Mats
 
Ja, det är coolt att ha någonting annat än en dussinhoj!

Jag gillade 80-talets Rickman;Spondon, Egli och andra rambyggares varianter på sporthojar...
Jag menar, fjortisarna byter "undertail" och blinkersar på sina hysteriskt varvande gaypulkor till EU-mopeder, det kräver inget snille direkt.

Men att byta ram till en bättre :tummenupp
Att dessutom bygga den själv :yoparty :tummenupp :Bugar :banana
 
lite lik TRX?
IMG_5179.JPG

Yamaha%20TRX%20850.jpg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top