Årets hit: Boro Majstorovic - Kavazaki

Men NEJ! Vaffan ut ur min skalle!
 
Fy fan! Tacka vet jag svensk kvalitetsmusik!

[YOUTUBE-ID]SkcaYzSUsC4[/YOUTUBE-ID]
 
Oh god!

De bästa är när han kör iväg i 30km/h å de låter som 330 =)
 
Översättning!!!!!!!!! :gnissla

Kort sammanfattat.

Kawa , japansk maskin, 500 cc (tror jag) och damerna vill garanterat åka med.
Sammanfattar det hela på ett för oss enkelt sätt :D

Det lustiga i det hela är att man tycker att det ser skitlarvigt ut och då kan man undra vad gemene man som inte kör hoj tycker om oss :D
 
En Jugge-tråd. :) Då måste jag få passa på att fråga något jag länge undrat över...

Väldigt ofta ser man par som kommer från forna Jugoslavien, där kvinnan är klädd i värsta pälsen, kvinnliga och snygga kläder för övrigt, snyggt sminkad, fina smycken, en käck frisyr samt stilettklackade stövlar/skor. Bredvid går en kille i svart skinnjacka, t-shirt, någon guldkedja, gympabrallor (gärna Adidas) och gympaskor. Anses man vara välklädd som kille och matchar sin kvinna ifall man är klädd så i forna Jugoslavien? :confused:
 
Sicket jävla drag!! :yoparty Kommer nog sitta kvar ett bra tag den låten :D
 
En Jugge-tråd. :) Då måste jag få passa på att fråga något jag länge undrat över...

Väldigt ofta ser man par som kommer från forna Jugoslavien, där kvinnan är klädd i värsta pälsen, kvinnliga och snygga kläder för övrigt, snyggt sminkad, fina smycken, en käck frisyr samt stilettklackade stövlar/skor. Bredvid går en kille i svart skinnjacka, t-shirt, någon guldkedja, gympabrallor (gärna Adidas) och gympaskor. Anses man vara välklädd som kille och matchar sin kvinna ifall man är klädd så i forna Jugoslavien? :confused:

Haha, vilka funderingar. Gympabrallor är inne, gympaoverall med gympadojor, det går hem hos juggarna och brudarna också där nere. Självklart så är man inte "välklädd" på det viset, men snyggt är det där nere :)

Det bästa är ändå 50-60 åriga tanter med adiddas overaller och sandaler :yoparty
 
muhuhahaha Borooo dansar sååå fint


vad det gäller frågan om kläderna, själv tar jag på mig fåret och högklackade skor i stlk 46 när jag promenerar med min fru...
 
Haha, vilka funderingar. Gympabrallor är inne, gympaoverall med gympadojor, det går hem hos juggarna och brudarna också där nere. Självklart så är man inte "välklädd" på det viset, men snyggt är det där nere :)

Det bästa är ändå 50-60 åriga tanter med adiddas overaller och sandaler :yoparty

Men näe. :3freak Än en gång har jag alltså missat en modetrend. Jag är hopplöst efter min tid. :(

Har små funderingar på att köra till Italien nästa sommar och ta båten över till Kroatien, för att sedan köra vidare hemåt igen. Tack vare ditt tips vet jag nu, att jag ska inhandla och packa med mig en riktigt fräck träningsoverall! Jag kommer ju få ett helt koppel av snygga cheyer efter mig! :brynad Eller nja. Kanske inte. Men kanske en 50-60-årig tant? :crash

:D

Tack så mycket för svaret i alla fall! :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top