Nu är velandet över.

• Thread starter Thread starter JoS
  • Start date Start date
Men Jos, här har man gått å väntat i nästan ett halvår på att få se din nya ögonsten i real life, åsså "orkar" du inte masa dig ut till Rörken igår kväll:mad:

Jag som till och med tagit med min nya kamera för att få med dig på några actionfyllda kort

Eller är den lackad med vattenlöslig färg? man vet ju aldrig vad Italienare kan tänkas hitta på :hihi

Grattis till hojen och rolig läsning som även jag gärna läser mer av!

Men Jos, här har man gått å väntat i nästan ett halvår på att få se din nya ögonsten i real life, åsså "orkar" du inte masa dig ut till Rörken igår kväll:mad:

Jag som till och med tagit med min nya kamera för att få med dig på några actionfyllda kort

Eller är den lackad med vattenlöslig färg? man vet ju aldrig vad Italienare kan tänkas hitta på :hihi
Du åkte säkert bil själv till Rörken.:D Du får kanske se den idag istället.

Något vidare actionfyllda kort kommer du antagligen inte få av mig innan kraschpuckar är monterade. :fakta

Veijo, han jag satt och drack öl med utanför Colosseum har skrivit en egen reseberättelse med bilder på sin hemsida.
För den som är intresserad: www.saarela.se, klicka på ”Aktuellt” samt "080715- Till Atessafabriken".

Veijo är en riktig touringräv och en mycket trevlig prick!

Veijo, han jag satt och drack öl med utanför Colosseum har skrivit en egen reseberättelse med bilder på sin hemsida.
För den som är intresserad: www.saarela.se, klicka på ”Aktuellt” samt "080715- Till Atessafabriken".

Veijo är en riktig touringräv och en mycket trevlig prick!

Det var rolig läsning!:tummenupp Nu blir man lite inspirerad på hojtouring...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back