Vart kan man hitta dessa?

streetgixxer

FSRacing Supermoto/Trial
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Eskilstuna
Hoj
KTM 500 SM -12,Orion 125cc fiddy -09
ja hittade dessa på racestyles.com. men skulle kolla om någon har någon ide på vart man kan få tag på dessa eller om någon har provat beställt från den sidan tidigare.?!

2138.jpg

2139.jpg

2141.jpg

eller dessa.

2017.jpg
 
Det går alldeles utmärkt att beställa direkt därifrån. Beställde plast samtidigt och då klistra dom dit dekalerna till mig också.
 
Har också beställt därifrån. Funka bra.

Var lite rädd att de inte skulle sätta på dekalerna bra så jag gjorde det själv. Var där bra kvalitet på dekalerna när dom satte på dem?
 
Iom att jag aldrig gjort det själv tyckte jag att det var lika bra att låta dom göra det, som fömodligen gjort det ett x antal gånger innan. Och ja, det blev kanon! :tummenupp
 
okok men jim 1978, du beställde allså bara dekaler? vad kostade frakten på ett ungefär samt åkte du på någon tullavgift. ?
 
okok men jim 1978, du beställde allså bara dekaler? vad kostade frakten på ett ungefär samt åkte du på någon tullavgift. ?

Jag köpte både plast o dekaler. Iom jag handla för över 250 euro slapp jag en viss frakt c:a 5euro). Tror att min frakt enbart var på c:a 18 euro dvs 180 spänn. Helt överkommligt då det levererades hem till dörren.

Helt rätt Igge, ingen tull inom Eu-länder
 
Jag köpte både plast o dekaler. Iom jag handla för över 250 euro slapp jag en viss frakt c:a 5euro). Tror att min frakt enbart var på c:a 18 euro dvs 180 spänn. Helt överkommligt då det levererades hem till dörren.

Helt rätt Igge, ingen tull inom Eu-länder


men det är just betalsättet ja inte fattar, de finns paypal, o där måste man väll vara medlem för att kunna betala?!, och bankövetföring, som ja fattat så får man ett mail med banknr osv, o sen fanns de ett grejjs till som bara funkar i tyskland, hur betalade ni?:confused: :rolleyes:
 
men det är just betalsättet ja inte fattar, de finns paypal, o där måste man väll vara medlem för att kunna betala?!, och bankövetföring, som ja fattat så får man ett mail med banknr osv, o sen fanns de ett grejjs till som bara funkar i tyskland, hur betalade ni?:confused: :rolleyes:


Betalade med min internetbank. Du får en "kod" för utlandsbetalning som du får fylla i. kommer inte ihåg exakt men tyckte inte det var allför svårt när man skulle betala. Det gav sig när man läste lite
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top