Bilder Bulten 3/8?

  • Thread starter Thread starter Str3 R
  • Start date Start date

Str3 R

Guest
For hem via Bulten igår efter en utflykt till Eskilstuna, jag såg nån plåta vid en kurva på Bulten men jag ser inga bilder här. :gråta
Synd för nu lyckades jag hinna se fotografen i tid och vinkade hej. :hej
 
Jag stod ett par kurvor innan stoppskyltarna mot Rosenhill. Letade nya spots och alla bilder blev piss. Sen kom regnet - en misslyckad tur med andra ord :)
 
Ååh vad synd. Kanske det var dig jag vinkade till då? :)
Jag körde på Bulten kring 14.45-15.00 nånting.
 
Ååh vad synd. Kanske det var dig jag vinkade till då? :)
Jag körde på Bulten kring 14.45-15.00 nånting.


Det kan det nog ha varit. Vit t-shirt och svarta brallor på mig. Hoppade över vägen fram och tillbaka, 2-3 svängar efter "den långa öppna kurvan". Börjar bli lite tjatigt med det gamla stället så jag försöker hitta nåt nytt.
 
Det kan det nog ha varit. Vit t-shirt och svarta brallor på mig. Hoppade över vägen fram och tillbaka, 2-3 svängar efter "den långa öppna kurvan". Börjar bli lite tjatigt med det gamla stället så jag försöker hitta nåt nytt.
Det var nog i så fall dig som jag vinkade till fast din klädsel har jag inget minne av. Det var mellan de två kurvorna efter stopplikten så det var säkert du. :hej
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top