Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0
Antingen är hon ju dödsfet eller så är hon lätt utvecklingsstörd.
Det ser man ju klart och tydligt att hon är akterseglad av de andra.

Jag fixar en mailadress dit så att vi här på SH kan hjälpa dig i din quest.

Är hon med på den här bilden?
digitalkamera1.jpg

Ne, hon va inte med där :( Det måste betyda att hon är sommarjobbare! Ett steg framåt :tuttar

Btw, killen med snett hår som står till höger snett bakom korta tjejen i kjol i mitten är en rolig filur :D

Är det värt allt jobb då? Eller är hon i åldern där du kan förvänta dig tillväxt den närmsta tiden? :tuttar

Jag vet inte, hon är väl en 17-18-19 eller nåt... Fast jag kom på idag när jag va in där och kollade lite så insåg jag att det är fan lite svårt att få en uppfattning om storleken på tuttarna när de har sina maxi-tröjor på sig.

Last edited:
Drysen, du tycker inte själv du börjar bli lite "sjuklig"? hur är självuppfattningen?:)

Mattias borde sammanställa en "åldermannens visdomsbok"- jag garva mig harmynt (nästan) medans frugan var "måttligt förtjust" i den vise mannens inlägg. Det måste betyda att de är sanna. Enda gången hon blir grining är när hon vet att nån annan har rätt... Tror ja..

Den här tråden är den bästa uppfinningen sen skivat bröd.

Fast jag kom på idag när jag va in där och kollade lite så insåg jag att det är fan lite svårt att få en uppfattning om storleken på tuttarna när de har sina maxi-tröjor på sig.

Arbetar kläder och uniformer har en enorm förmåga att gömma sånt!

Men alltså... Jag känner ju ett sånt grupptryck nu från alla här på SH så nu måste jag ju fixa nummret till henne minst ju :(

:pannkyss såså, har du inte insett att "grupptryckarna" lever ut sina egna fantasier genom dig, det är därför de vill ha progress. De lever skittråkiga liv utan action what so ever. Tagga ner tempot lite, äre meningen så korsas vägarna igen. Jobbar man i byn lär man gå ut i byn. -byt jaktmark :tummenupp Håll inte på att ränna på samma ställe, då missar man alla andra områden med god jaktlycka :)

Drysen Citat:
Btw, killen med snett hår som står till höger snett bakom korta tjejen i kjol i mitten är en rolig filur :D

Rolig filur :confused:
Ingen är rolig utan anledning :va
Antingen stöter han på dig :arsele eller så är han sambo med snäckan som du stöter på :mad:

Ragga tjejer på maxi? vad kommer näst? ge kläder till strippor?

:suckaröverlägset

Jag kan berätta för er hur det gick till när Drysen första gången träffade den blonda kassörskan.
Drysen va på maxi och handlade en fryst bakeoff pizza modell XL, ett sex-pack folköl och en dosa general portion, han lassade upp grejerna på bandet och såg den snygga kassörskan och blev jätte nervös
Hon drog förbi pizzan, ölen och snuset och kollade upp på drysen och sa

Kassörskan: Du är singel va?
Drysen: emh ja, hur visste du det?
Kassörskan: Du är så jävla ful

Det ända han uppfattade var att hon frågade om han var singel och tror nu att han ska få ligga...

Muhahahahhahahaha!!!

Så blivit nå ligga eller?

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back