Höja fotpinnarna gratis-Veckans fulmeck Suki K7

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Rubriken säjer väl allt. Skrapat sönder skorna med originalpinnarna på högsta läget. Tänkte köpa ett sånt fint fotpinneset för massa pengar. Då ser jag att man bara kan byta plats på "bakplattan". Bara flytta HÖ platta till V sida och tvärt om. Vipps så sitter pinnarna 2cm högre upp.

GSX-R 1000 K7

:tummenupp

Fulmeck är det bästa som finns. Jag köpte nya pinnar för att ha orginal som reserv om man skulle råka trilla lite och sabba en pinne. Men funderade lite över att orginal satt lägre vid ett ev. byte. Men kan man fuljustera så löser det sig ju.

Grymt tips.

Om det är skorna som du skrapar isönder så får du nog tänka mer på placeringen av dem istället.

\Masonit

Om det är skorna som du skrapar isönder så får du nog tänka mer på placeringen av dem istället.

\Masonit

Skorna går åt helvete på en Hornet fast man har tårna på fotpinnarna. :slicka

Om du nu inte menar att man ska balansera på tånaglarna som en balettdansös?

Skorna går åt helvete på en Hornet fast man har tårna på fotpinnarna. :slicka

Om du nu inte menar att man ska balansera på tånaglarna som en balettdansös?

Har du fotpinnen under tåvalken så borde tåskyddet på dina stövlar ta i ungefär samtidigt som fotpinnen.
O gör den det så är det dags att hänga mer.

Intressant har du bilder?

Denna hoj har den något tillbehör för att kunna flytta fotpinnarna?
DSC02816.JPG

Aum... Är ju justerbara förpinnar på den, är ju bara o skruva lös och välja hålen som sitter ovanför, eller vad menar du? :va

Ja, men högst upp räcker inte för mig. Men vänder man plattan och byter sida så blir det ännu högre.

Enda bliden på hojen med denna modifiering. Som ni ser så ser man inget pga av vinkeln :)

Bifogat

• DSC00487_70%.JPG
    DSC00487_70%.JPG
    139.6 KB · Visningar: 130
Last edited:
Aum... Är ju justerbara förpinnar på den, är ju bara o skruva lös och välja hålen som sitter ovanför, eller vad menar du? :va

Oki. Visste inte att det var justerbart original. Såg lite hemmagjort ut på bilden jag länkade till.

Gulleplutt
Nu hajar jag hur det går att mixtra med plattorna för att få upp dom högre.

Ja, men högst upp räcker inte för mig. Men vänder man plattan och byter sida så blir det ännu högre.

Enda bliden på hojen med denna modifiering. Som ni ser så ser man inget pga av vinkeln :)

Ojojoj... Jag ser att det återigen kommit ett hjärta som nummerbotten! Är det så att du tar över tronen med en LoveBajker?

/Erik

På torsdag plockar jag 57orna före dig och som det gick på gelleråsen sist behöver jag inte vara rädd för dig iaf ;)

Ja, det är sant. Och det gör ont.

Ni kan ju påpeka att ni vill ha banan sopan innan torsdag för ikväll såg den förjävlig ut.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...