Bulten 27/7

Halvdana? Tyckte det var fina bilder:tummenupp

Fick du ingen bild på en röd/vit r1:a som hade sällskap med en äldre guldvinge?:)
 
Såg att du stod å plåtade ,men jag svichade visst för fort förbi (svart- zx9r).
 
Jorå .jag fick med er alla. Men många åkte på brännhögen. Tur man inte behöver betala framkallning som förr :)
 
Vi stod tydligen samma tid på bulten, här kommer mina bilder
 

Bifogat

  • Bult 002.jpg
    Bult 002.jpg
    208.4 KB · Visningar: 45
  • Bult 026.jpg
    Bult 026.jpg
    220.6 KB · Visningar: 76
  • Bult 023.jpg
    Bult 023.jpg
    224.1 KB · Visningar: 69
  • Bult 018.jpg
    Bult 018.jpg
    203.3 KB · Visningar: 64
  • Bult 015.jpg
    Bult 015.jpg
    224.6 KB · Visningar: 62
  • Bult 011.jpg
    Bult 011.jpg
    220.7 KB · Visningar: 65
  • Bult 008.jpg
    Bult 008.jpg
    223.4 KB · Visningar: 64
  • Bult 004.jpg
    Bult 004.jpg
    220.6 KB · Visningar: 44
Haha.ok Rille .jag åkte en sväng först men såg ingen mer fotograf,så vi kanske anlände samtidigt osså :)
m1icke..du hamnade på Rilles rullar .
 
Det är grymt kul att ni engagerar er o tar bilder!

Massor med bug o bock för det! Till o med jag fastnade på bild.
 
Tack .Har inte vart där på ett par veckor,då Miss_A o jag blev vittne till en hemsk olycka.
Man märker att en del vässar på lite extra när de ser en kamera.Och det vill vi absolut inte frambringa.Då måste vi sluta med att ta bilder..
Krama varandra i trafiken :p
 
Snygga bilder iallafall .. vi är ett par stycken som har diskuterat det där med att vissa pressar lite extra när vi plåtar .. svår fråga att tycka till i .. går att se på många sätt ..
Inte kul om någon trillar när man står där iallafall .. aja dagens bilder var det .. :tummenupp
 
Snygga bilder iallafall .. vi är ett par stycken som har diskuterat det där med att vissa pressar lite extra när vi plåtar .

Förlåt-... ska sluta pressa då.. Men det är ju bara för att jag vill vara med,,

Fast som vanligt så blev det bare en passage... :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top