Falkenbergsbanan 23 Juli

rayback

Sir Yes Sir
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Westcoast
Hoj
R1
Här kommer lite bilder har mer, men lägger bara upp några än så länge.
 

Bifogat

  • IMG_1628.JPG
    IMG_1628.JPG
    181.3 KB · Visningar: 79
  • IMG_1634.JPG
    IMG_1634.JPG
    150.6 KB · Visningar: 89
  • IMG_1593.JPG
    IMG_1593.JPG
    200.7 KB · Visningar: 89
  • IMG_1633.JPG
    IMG_1633.JPG
    141.1 KB · Visningar: 68
  • IMG_1588.JPG
    IMG_1588.JPG
    151.2 KB · Visningar: 63
  • IMG_1651.JPG
    IMG_1651.JPG
    216.7 KB · Visningar: 58
  • IMG_1596.JPG
    IMG_1596.JPG
    231.6 KB · Visningar: 90
  • IMG_1625.JPG
    IMG_1625.JPG
    153.7 KB · Visningar: 77
Mer bilder

Mer bilder
 

Bifogat

  • IMG_1630.JPG
    IMG_1630.JPG
    156.3 KB · Visningar: 82
  • IMG_1631.JPG
    IMG_1631.JPG
    150.1 KB · Visningar: 79
  • IMG_1598.JPG
    IMG_1598.JPG
    184.3 KB · Visningar: 77
  • IMG_1594.JPG
    IMG_1594.JPG
    165.1 KB · Visningar: 81
  • IMG_1628.JPG
    IMG_1628.JPG
    126.1 KB · Visningar: 72
  • IMG_1589.JPG
    IMG_1589.JPG
    200.5 KB · Visningar: 94
  • IMG_1648.JPG
    IMG_1648.JPG
    154.3 KB · Visningar: 68
Last edited:
några på Fiat Yamaha R1a?
 
tyvärr

Hittade inga på varken thunder eller Bempas, tyvärr
Har några gamla på dig Bempas men dom har du väl fått?
 
Jepp det har jag, tråkigt nu ska ju Rettan pensioneras från banan för egen del iallfall och ut ska ZX-10R istället....får man se hur länge man stannar på hjulen
 
Jag va med på en,har du fler hade det varit roligt att se.
Så kan man se att man har huuuuur mycket som helst kvar att lägga ner.:D
Aprilian med uppfällda backspeglar.
 
Bempas!!!!

Jag hittade en på dig iaf, sådär bild men det är du.

Tyvärr ingen mer på millen med bakåtvända backspeglar.

mvh
Rayback
 

Bifogat

  • IMG_1643.JPG
    IMG_1643.JPG
    142.8 KB · Visningar: 66
  • IMG_1601.JPG
    IMG_1601.JPG
    178.2 KB · Visningar: 95
  • IMG_1632.JPG
    IMG_1632.JPG
    154.8 KB · Visningar: 68
  • IMG_1595.JPG
    IMG_1595.JPG
    205.7 KB · Visningar: 87
Visst är det jag! Tackar och bockar:Bugar Ser att dessa är från första passet då jag körde i "mindre snabb" grupp men jag bytte sen till snabb grupp efter detta. Tog du bilder även där?
 
Nämen titta där var ju jag oxå på bild :) Ja var ju den enda klanten på hela dagen med textilställ såg jag.. :tuttar
 
Hej
Har du någon bild på en mörkblå kawa Z1000. Jag körde med rött vitt silver helställ och svart hjälm.

Tack på förhand


Tobbe
 
Bonkar in några bilder jag med:tummenupp
 

Bifogat

  • o.JPG
    o.JPG
    111.3 KB · Visningar: 52
  • ho.JPG
    ho.JPG
    127.4 KB · Visningar: 58
  • gul.JPG
    gul.JPG
    136 KB · Visningar: 60
  • fögö.JPG
    fögö.JPG
    124.8 KB · Visningar: 61
  • fia.JPG
    fia.JPG
    120 KB · Visningar: 56
  • f.JPG
    f.JPG
    98.3 KB · Visningar: 59
  • be.JPG
    be.JPG
    123.9 KB · Visningar: 65
Några fler här.
 

Bifogat

  • två.JPG
    två.JPG
    101 KB · Visningar: 77
  • suz.JPG
    suz.JPG
    113.8 KB · Visningar: 64
  • sp1.JPG
    sp1.JPG
    110.2 KB · Visningar: 56
  • r6.JPG
    r6.JPG
    84.7 KB · Visningar: 64
  • p.JPG
    p.JPG
    87.7 KB · Visningar: 72
  • ola.JPG
    ola.JPG
    98.4 KB · Visningar: 50
  • fiat.JPG
    fiat.JPG
    132.8 KB · Visningar: 67
  • 20.JPG
    20.JPG
    84.8 KB · Visningar: 56
Wei du fick med mig Rosberg! Tackar :)
När ska du själv köra då!? Fixat systemet, db killer? Inte sett dig kanske bara missat det.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top