Ja jag vet

Status
Ej öppen för fler svar.
Antar att samma personer inte kollar nyheterna eller läser tidningar heller, dom rapporterar ju hemska saker dom oxå......

Sluta klicka på länkarna ni inte vill läsa, hur svårt kan det va!

Lite annat än att läsa om olyckor är att se i verkligheten,känns verkligen läbbigt o man kör lugnt ett tag,

Vad får man ut av informationen?

Undrar jag också.. :va

Om man har vänner eller anhöriga som förolyckas, lär man få reda på det ändå..
Det talas om att man vill nå unga män på snabba maskiner.. Well, dessa är höga på hormoner och skiter i alla goda råd och olycksstatistik..

Men, jag vet ju inget och har inga åsikter..

Dags nu.........

....att SWEDIE tar tag i utvecklingen och sätter normen för vad som
är en GODKÄND TRÅD på Sporthoj.

Eller.....?

KentW

Vad är det som är så svårt?

Regler
- Informera i objektivitet och saklighet om olyckan
- Personliga åsikter mellan medlemmar tas per PM
- Visa respekt för medlemmar med relation till olyckshändelsen

Olyckstråden fyllde en viss funktion att vara ett snabbt media om nåt hade gått fel i trafiken, och vi som kanse sett en olycka och undrade hur det gått för den drabbade kunde via tråden få svar. Själv fick jag ett tragist svar via tråden när Svarten hade förolyckats.
Tråden har en funktion på SH.

Och dom som vill gotta sig i olyckor och sånt så finns det värre sajter på nätet som behandlar sånt.

(Nu har man tagit en bira för mycket, svårt med stavningen) Skål och kör säkert alla ni där ute.

Och det är fortfarande tre gånger så många som vill ha tråden öppen än de som vill ha den stängd, varför det alltså inte är bra som det är.
Tre gånger så mycket av ingenting är fortfarande ingenting.Vad 0,8% tycker är ingen överväldigande majoritet direkt.

Tre gånger så mycket av ingenting är fortfarande ingenting.Vad 0,8% tycker är ingen överväldigande majoritet direkt.

Mig veterligen,i en demokrati,räknar man antalet röstande och inte antalet presumtiva röstande.

Om någon väljer att inte rösta så påverkar det inte resultatet iaf.,det enda som kan påverka resultatet är att folk som vill/inte vill något faktiskt lägger sin röst,dom som inte bryr sig räknas inte.

Dock kan alltid den förlorande sidan skylla på antalet röster kontra den totala röstlängden för att ogiltligförklara omröstningen men det tycker jag bara är ett sätt att visa att man är en dålig förlorare.

Henrik

Mig veterligen,i en demokrati,räknar man antalet röstande och inte antalet presumtiva röstande.

Om någon väljer att inte rösta så påverkar det inte resultatet iaf.,det enda som kan påverka resultatet är att folk som vill/inte vill något faktiskt lägger sin röst,dom som inte bryr sig räknas inte.

Dock kan alltid den förlorande sidan skylla på antalet röster kontra den totala röstlängden för att ogiltligförklara omröstningen men det tycker jag bara är ett sätt att visa att man är en dålig förlorare.

Henrik
Den berörda trådens vara eller icke vara bykymrar mig inte det minsta. Dock håller jag med "He rik" i vad han säger 39000 medlemmar kan rösta sen att bara ca 500 väljer att rösta är en annan sak. En röstning går mig veteligt till så att de röster som lämnas in räknas och de som röstar blankt/inte alls är inte värda skit varken för ja eller nej sidan. Sen kan ju den förlorande sidan hävda att om alla hade röstat så hade de vunnit men då är man som föregående talare sa bara en piss pour loser! Sen var det väl iof så att omröstningen i fråga inte var någon officiell omröstning om trådens vara eller icke vara? utan bara en allmän koll av en medlem och isåfall kvittar det fullständigt vem som vann! För omröstningen betydde inte ett skit ändå!

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage