Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag läser inte tråden ,Men har inget besvär med att den finns, Ganska enkelt egentligen,

Nej du så enkelt får man inte göra det för sig, Du ska gnälla o råma över allt o alla det är det som är meningen med livet..![]()
![]()
![]()

Vad får man ut av informationen?
....att SWEDIE tar tag i utvecklingen och sätter normen för vad som
är en GODKÄND TRÅD på Sporthoj.
Eller.....?
KentW
Ingen aning, jag tillhör boulegenerationen..Det är väl vida känt att barn av curlinggenerationen välkomnar skygglappar?
Det luktar lite...hmmm. ja, jo det luktar I-landsproblem.
Tre gånger så mycket av ingenting är fortfarande ingenting.Vad 0,8% tycker är ingen överväldigande majoritet direkt.Och det är fortfarande tre gånger så många som vill ha tråden öppen än de som vill ha den stängd, varför det alltså inte är bra som det är.
Tre gånger så mycket av ingenting är fortfarande ingenting.Vad 0,8% tycker är ingen överväldigande majoritet direkt.
Då skapas en ny tråd om en olycka och det börjar om från början.
Henrik

Den berörda trådens vara eller icke vara bykymrar mig inte det minsta. Dock håller jag med "He rik" i vad han säger 39000 medlemmar kan rösta sen att bara ca 500 väljer att rösta är en annan sak. En röstning går mig veteligt till så att de röster som lämnas in räknas och de som röstar blankt/inte alls är inte värda skit varken för ja eller nej sidan. Sen kan ju den förlorande sidan hävda att om alla hade röstat så hade de vunnit men då är man som föregående talare sa bara en piss pour loser! Sen var det väl iof så att omröstningen i fråga inte var någon officiell omröstning om trådens vara eller icke vara? utan bara en allmän koll av en medlem och isåfall kvittar det fullständigt vem som vann! För omröstningen betydde inte ett skit ändå!Mig veterligen,i en demokrati,räknar man antalet röstande och inte antalet presumtiva röstande.
Om någon väljer att inte rösta så påverkar det inte resultatet iaf.,det enda som kan påverka resultatet är att folk som vill/inte vill något faktiskt lägger sin röst,dom som inte bryr sig räknas inte.
Dock kan alltid den förlorande sidan skylla på antalet röster kontra den totala röstlängden för att ogiltligförklara omröstningen men det tycker jag bara är ett sätt att visa att man är en dålig förlorare.
Henrik
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller