Spamtråd M+S

Så nu har jag till och med tagit en kort tupplur vid skrivbordet, ingen märkte något :tummenupp

Blev en affärsresa till Johans MC och Sportdepån(?) Hittade nya skor och en tankväska, dock köpte min kollega tankväskan så nu får jag vänta till Måndag på min....

Nu ska jag packa ner laptopen i ryggsäcken och fortsätta min arbetsdag i soffan.

gaaah, jag har träningsvärk efter bankörningen igår, måste betyda att jag borde börja träna :va :gnissla

då va de slut på lunsjen då, och sicken lunsj, bullar, muffins, tårta och saft :)

Kanske finns ett sammanhang mellan träniungsvärken och kosthållningen? :confused: :yoparty :rolleyes:

Nu har jag solat, finns det nåt tråkigare?

Varmt,svettigt och rastlöst :gnissla

Gå till en sandstrand som är full av fina damer. Lägg dig "diskret" :gnissla mitt emellan dom snyggaste brudarnas läger. Innan du lägger dig ner på mage är det bra om du gräver en liten grop ungefär i höjd med badbyxorna...eller vänta...kan lägga upp en bild....

150.gif

Ngn som har en bakhjuls driven "skrot" bil som dom vill bli av med innan lördag?
Kravet är väll att det skall gå o köra den behöver inte vara påställd eller godkänd av besiktningen då den skall köras på privat/inhägnad mark.

Nyheter
Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard