Sir tobys, malmö - Äta och dricka gott, sugna?!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nu vart det jävligt länge sen jag käka ute på "riktig" restaurang så jag är grymt sugen på att äta på Sir tobys. Dom har världens goaste husets, tror jag det är.:va Sist jag käka där kostade det runt 150 kr och då fick man hur mycket kött och pommes man ville.

Dag. Fredag 25/7 Tid: 19.00?

Är det någon mer som är sugen att hanka på? Sir tobys är en sports bar för dom som ej vet, så där finns mycket att dricka. :D

orka inte kolla på hitta :P

intressant o var ligger davidshall? :D

ahhhhh va fan känner du till i malmö??? triangeln? du måste veta var triangeln är! har du aldrig festat i malmö? efterfestmat på stippes? :D :D :va

orka inte kolla på hitta :P

intressant o var ligger davidshall? :D

Har du någonsin varit utanför 70 skyltarna?
Det e typ gatan som ligger parallelt med gågantan "i malmö då" fast de finns väl iof ingen gågata på landet, de e väl bara kullersten :arsele

Näe jag är inte känd för o vara hjälpsam. Bara alldeles för jävla snäll, som ställer upp för de flesta i tid o otid. :rolleyes:

okej ja tänkte på nåt heeeeeeelt annat ställ upp än vad du tänkte på för ställ upp nu.........:gnissla :D

Har du någonsin varit utanför 70 skyltarna?
Det e typ gatan som ligger parallelt med gågantan "i malmö då" fast de finns väl iof ingen gågata på landet, de e väl bara kullersten :arsele

SLUTA va elak mot rookien!! hahaha.....annars kommer folk inte våga komma till våra träffar!!! :D b nice granpa´

jo triangeln vet ja :P förlåt men ja e inte så ofta i malmö :(

Sluta nu smöra, han vill inte ligga med dig just nu ändå :arsele

du behöver inte bli svartsjuk, d kommer säkert nån som vill ligga me dig nån gång.....kanske.....i framtiden....kanske......:D :D .......

du behöver inte bli svartsjuk, d kommer säkert nån som vill ligga me dig nån gång.....kanske.....i framtiden....kanske......:D :D .......

Varför ska han få om inte jag får.... :confused:

okej ja tänkte på nåt heeeeeeelt annat ställ upp än vad du tänkte på för ställ upp nu.........:gnissla :D

..... o du tycker jag har vänder på sanningen.. :rolleyes:

jo triangeln vet ja :P förlåt men ja e inte så ofta i malmö :(

Vem fan vill till malmö ändå..
Tycker de e dags att vi staffanstorpare dumpar de 040 borna.. inte mycket o hänga i grannen ändå (Vänta nu tills Money läser detta ock gör en egen tolkning av det..)

Last edited:
Varför ska han få om inte jag får.... :confused:

..... o du tycker jag har vänder på sanningen.. :rolleyes:

Vem fan vill till malmö ändå..
Tycker de e dags att vi staffanstorpare dumpar de 040 borna.. inte mycket o hänga i grannen ändå (Vänta nu tills Money läser detta ock gör en egen tolkning av det..)

du får inte för att du just som du sjlv så bra påpekar "dumpar 040 borna o låser in oss hemma" :D u know its not a fairytail, prince charmin will not come knockin on ya door.....:D :D

hänga i granen.....brukar det inte hänga kulor i granen?......

:D :D :D :D :D :D :D :D

du får inte för att du just som du sjlv så bra påpekar "dumpar 040 borna o låser in oss hemma" :D u know its not a fairytail, prince charmin will not come knockin on ya door.....:D :D

hänga i granen.....brukar det inte hänga kulor i granen?......

:D :D :D :D :D :D :D :D

nja brukar ha rätt många malmöbor som hänger där o dinglar :p

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!