TisdagsTur™ 22 Juli

Inte medvetslös, men helt klart inte i samma verklighet som ni andra:tungan
Satt i vägrenen en kvart sen började det rätta till sig.

Satan vad det small, jag kommer nog ha lite ont i nacken några dagar. Men på tisdag har det gått över:D :)

Fick ju prova Kens Rääcer från Rögle och hem.:yoparty :yoparty :)

Vart tog ni vägen ni bara försvann:confused:

Last edited:
Inte medvetslös, men helt klart inte i samma verklighet som ni andra:tungan
Satt i vägrenen en kvart sen började det rätta till sig.

Satan vad det small, jag kommer nog ha lite ont i nacken några dagar. Men på tisdag har det gått över:D :)

Fick ju prova Kens Rääcer från Rögle och hem.:yoparty :yoparty :)

Vart tog ni vägen ni bara försvann:confused:

Då har du haft tur som en tok iaf.

sugen på att byta upp dig nu då ? fast kanske svårt att få regeringen att gå med på det :D

Pers tvitaktare behövde bensin, när vi kom ur skogen, så vi stannade & tanka, sedan körde vi mot Ä-holm i rondellen vid margretetorp

ville prata med ken & berätta, men han bara gasade iväg, så jag hann inte stoppa honom.

Lite händelserikt idag rådjur och fåglar:rolleyes:

Fick denna gråsparv mitt i visiret lyckades precis stanna innan det svartnade:näsblod

Helvete! Fast ska man ta i så kan man lika bra skalla ner dem. Säj som det är....du ville testa och se om hjälmen höll. :tungan

O idag känns nacken? :gnissla

Jaja får väl gå till:nurse imorgon då, eftersom min egen diagnos att jag bara fått en sträckning i nacken kanske inte stämmer.

Var lite orolig för hjärnskakning men huvudet verkar inte blivit sämre än va det redan var:tungan

Då har du haft tur som en tok iaf.

sugen på att byta upp dig nu då ? fast kanske svårt att få regeringen att gå med på det :D

Pers tvitaktare behövde bensin, när vi kom ur skogen, så vi stannade & tanka, sedan körde vi mot Ä-holm i rondellen vid margretetorp

ville prata med ken & berätta, men han bara gasade iväg, så jag hann inte stoppa honom.

sorry! hade stått där ett tag , ville gasa

Lite händelserikt idag rådjur och fåglar:rolleyes:

Fick denna gråsparv mitt i visiret lyckades precis stanna innan det svartnade:näsblod

mmm låg 2:a bakom dig. man såg redan när fåglen lyfte från kanten att det här kommer inte att sluta bra. och mycket riktigt paff säger det och av smällen i hjälmen e det precis som fågelfan slungas iväg upp i luften så den kommer i princip snett bredvid/över mig görandes volter i luften =)) låg endå med lite avstånd och jag han köra förbi innan fågeln hade landat i marken............jag ger den minst 8/10 i stilpoäng =)

Last edited:
Så, najs TT som vanligt med nya ansikten. Fick slå över på reserven i Örkelljunga och hade några nervösa mil till Hjärnarp. Skulle soppan räcka? Det var nog inte många droppar tillgodo när jag väl fick tankat.

Nåväl, nu är kjedjan smord, hojen tankad med både soppa och 2-taktsolja och fasttjudrad i minin. I morgon blir det heldag på Knutstorp! :banana

Bilder, som vanligt. Lite smygtagna idag... :tungan

:gnissla

Jag var fan nästan på väg när jag fick ett SMS.

"Du har väll inte glömt att Vi ska till..." :näsblod :huvet
Meeh, varför ska man vara bokad en Tisdag med fint väder... :gnissla

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back