Bulten 20080720

Damnit!
jag är ju inte med! =P riktigt kul att du är där och fotar! Ska linslusa mer nästa gång ;)
 
Så det var du som stod och fotade i diket:tummenupp
Kul att bilen fastnade på bild!
 
Jodå .. actionpics med huvet i luftburken ochojla på golvet .. det e ball om något :rolleyes:
 
Last edited:
Blir inget Tuvängen för mig till helgen
Ska till Västervik och kolla om det blir några schyssta nerlägg




(på brudarna) :tuttar :tuttar
 
Nice, men rätta mig gärna om jag har fel men är de inte lite väl överexponerade?
 
Jag tyckte "effekten" på bilderna var nice,kul o se hur riktiga hojåkare ser ut!. Inte nyaste maskinerna, inte dyraste, utan killar o gubbar o "dom andra :tuttar" som e ute å åker hoj, KUL.
 
Vad roligt, min Scrambler är med också! :banana
Jag försökte hälsa på dig fast med högerhanden om du såg? :hej
 
Citat:
Inskickat av Gnutten
Nice, men rätta mig gärna om jag har fel men är de inte lite väl överexponerade?

Citat:
Inskickat av Conseal
Överexponerade .. tja .. hårt uppljusade och skärpta i PS skulle jag påstå..
(inget fel med det så inget neggo från mig )
__________________

Typ alla reglage har jag dragit i, det är färger, kontrast, ljus å oskarp mask, har tagit i duktigt också, gillar när det blir lite "annorlunda"

Vad brukade man säga " en bild ljuger aldrig" :D :D

Det går nog att ställa på lite mer med några effekter. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top