Crossbilder 2008-07-19

Jompa05

Medlem
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Örebro
Hoj
Kawasaki zx6r 2009
2008-07-19
Förare:
Jompa05
Ocke
Changco


Enjoy:yoparty
 

Bifogat

  • IMG_2180.JPG
    IMG_2180.JPG
    217.2 KB · Visningar: 67
  • IMG_2254.JPG
    IMG_2254.JPG
    166.7 KB · Visningar: 63
  • IMG_2248.JPG
    IMG_2248.JPG
    155.3 KB · Visningar: 51
  • IMG_2241.JPG
    IMG_2241.JPG
    190.2 KB · Visningar: 59
  • IMG_2231.jpg
    IMG_2231.jpg
    190.3 KB · Visningar: 50
  • IMG_2229.JPG
    IMG_2229.JPG
    130.4 KB · Visningar: 44
  • IMG_2215.JPG
    IMG_2215.JPG
    168.9 KB · Visningar: 80
  • IMG_2213.jpg
    IMG_2213.jpg
    228.3 KB · Visningar: 72
Fler bilder
 

Bifogat

  • IMG_2267.JPG
    IMG_2267.JPG
    160.4 KB · Visningar: 54
  • IMG_2304.JPG
    IMG_2304.JPG
    224.3 KB · Visningar: 58
  • IMG_2355.JPG
    IMG_2355.JPG
    228.3 KB · Visningar: 58
bilder:yoparty
 

Bifogat

  • IMG_2319.JPG
    IMG_2319.JPG
    187.6 KB · Visningar: 58
  • IMG_2294.JPG
    IMG_2294.JPG
    111.8 KB · Visningar: 55
  • IMG_2293.JPG
    IMG_2293.JPG
    136.8 KB · Visningar: 39
  • IMG_2286.JPG
    IMG_2286.JPG
    180.4 KB · Visningar: 80
  • IMG_2278.JPG
    IMG_2278.JPG
    183.9 KB · Visningar: 49
  • IMG_2199.JPG
    IMG_2199.JPG
    201.7 KB · Visningar: 47
Har dåligt med bilder för i år men tog denna innan det var dags att bärga upp hojen :gnissla
 

Bifogat

  • ABCD0010_liten.jpg
    ABCD0010_liten.jpg
    128 KB · Visningar: 62
jompa testar frambromsen!!! LOL!!!

Japp, frambromsen funkar! :tummenupp
 

Bifogat

  • jompa05.jpg
    jompa05.jpg
    127.7 KB · Visningar: 89
Schysst bilder... Vart är det ni kör?


Bilden jag la upp var här utanför Lycksele i våras. Körde där en skogstraktor plöjt fram och tänkte det är väll inte mer än blött men marken bara försvann och där hade men ca 40 minuters bärgning.. :tummenupp

Lägger upp en till bild från detta tillfälle..
 

Bifogat

  • ABCD0009_liten.jpg
    ABCD0009_liten.jpg
    124.1 KB · Visningar: 92
Changco

big air
 

Bifogat

  • martin.jpg
    martin.jpg
    54.7 KB · Visningar: 80
Det såg mysigt ut det där ni :) :tummenupp

Ett par bilder på min flickvän från samma datum. 8e gången hon sitter på en hoj överhuvudtaget :tummenupp
 

Bifogat

  • IMG_4978 (Large).JPG
    IMG_4978 (Large).JPG
    138.4 KB · Visningar: 70
  • IMG_4998 (Large).JPG
    IMG_4998 (Large).JPG
    163.7 KB · Visningar: 63
Ser varmt och skönt ut!
Bilden jag la upp var här utanför Lycksele i våras. Körde där en skogstraktor plöjt fram och tänkte det är väll inte mer än blött men marken bara försvann och där hade men ca 40 minuters bärgning.. :tummenupp

Lägger upp en till bild från detta tillfälle..
 
Det såg mysigt ut det där ni :) :tummenupp

Ett par bilder på min flickvän från samma datum. 8e gången hon sitter på en hoj överhuvudtaget :tummenupp
Grymt gjort, själv så suger man så man måste ha väldigt mjukt underlag när man ska ramla, vatten eller högar med sand funkar.
 

Bifogat

  • blött.JPG
    blött.JPG
    190.6 KB · Visningar: 53
Last edited:
Kom på att jag hade en till bild.

Det ska börjas i tid :yoparty

:D
 

Bifogat

  • ABCD0012-liten.jpg
    ABCD0012-liten.jpg
    116.4 KB · Visningar: 52
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top