För att hjälpa er lite med vad som är problemet så börjar jag från början.
Jag laddade ner Sony Vegas för att redigera mina filmer på gamla datorn. Allting funkade jättebra!
Nu så har jag köpt ny dator, och installerat allt men får ett felmeddelande när jag försöker öppna filmer. Mina filmer är i .mp4 format. Har prövat att installera codex och fått det att funka på Windows Media Player.
Någon som vet något?
Jag laddade ner Sony Vegas för att redigera mina filmer på gamla datorn. Allting funkade jättebra!
Nu så har jag köpt ny dator, och installerat allt men får ett felmeddelande när jag försöker öppna filmer. Mina filmer är i .mp4 format. Har prövat att installera codex och fått det att funka på Windows Media Player.
Någon som vet något?
