Jag kan tänka mig att han "höll ihop"rolleyes: ) gruppen fint ..
![]()
Det gick bra fort många gånger...
Iofs så är man inte världens snabbaste men hängde inte med alla gånger...
Fast det är ju inte som när man åker med dig...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan tänka mig att han "höll ihop"rolleyes: ) gruppen fint ..
![]()

Nej, han körde fan asfort. Jag hängde inte med.![]()

Jag kan tänka mig att han "höll ihop"rolleyes: ) gruppen fint ..
![]()
Nej, han körde fan asfort. Jag hängde inte med.![]()
En kombination, skulle jag tro. Jag var på väg in i fronten på en röd Ford Fiesta på vägen mellan Brottby och Åkersberga, fast det sa jag inte till nån. Man vill ju inte förlora ansiktet.E fille så snabb??![]()
Lr börjar du bli gammal o feg??![]()
E fille så snabb??![]()
Lr börjar du bli gammal o feg??![]()
En kombination, skulle jag tro. Jag var på väg in i fronten på en röd Ford Fiesta på vägen mellan Brottby och Åkersberga, fast det sa jag inte till nån. Man vill ju inte förlora ansiktet.
Edit: Varken bildligt eller bokstavligt.
Det lät inget vidare..Det lät inget vidare..
En kombination, skulle jag tro. Jag var på väg in i fronten på en röd Ford Fiesta på vägen mellan Brottby och Åkersberga, fast det sa jag inte till nån. Man vill ju inte förlora ansiktet.
Edit: Varken bildligt eller bokstavligt.

Nej, han körde fan asfort. Jag hängde inte med.![]()


Tack för en skön norrunda min första Sh körning för i år.Det finns
bra härliga partier på denna rundan.Började lite mjukt sedan så
flyttade jag upp och nosade Kapten i baken.Kul med så många
hojar och att alla sköter sig sånär som på Mackans lilla marksyn
på Bogan på vägen hem från Waxholm.Det gick bra med han så
han körde därifrån dock på 4:an hela vägen då växel och fotpinne
lossnade hehe han va lite nervös vid rödljusen.
En kombination, skulle jag tro. Jag var på väg in i fronten på en röd Ford Fiesta på vägen mellan Brottby och Åkersberga, fast det sa jag inte till nån. Man vill ju inte förlora ansiktet.
Edit: Varken bildligt eller bokstavligt.

![]()
Hur var det nu, vi skulle inte impa på varandra har du lärt mig![]()

ag är iofs imponerad att min otroliga kompetens och massiva erfarenhet räddade mig. Eller om det kanske kan ha varit tur.
Camillas fel, for sure.![]()
Jag VILL åka sist, då kan jag lalla som jag vill. Nu åkte jag näst sist, och se hur det gick. Camillas fel, for sure.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |