SH.com Grupp/Onsdagskörning 080716

Status
Ej öppen för fler svar.
Paul och jag låg 2:a och 3:a efter Fille när Rd fick lite tändningsproblem..Gentlemannen Paul hjälpte mig att meka..Efter ett tag ställde vi min hoj i diket och Paul skjutsade mig på sin RD men en sån bravur att han körde upp oss i ledning och vi var snabbast fram till glasskön..
Jättetack Paul!! Vi vann hela skiten!
Sen tack till Thomas som körde mig till min racebuss så jag kunde hämta hojen...
Kommer förhoppningsvis snart tillbaka och steker er alla..haha
Tack för en härlig sommarkväll..

Jag ställde in den i ett mörkt garage så hon får skämmas lite..orkade inte ens titta på det..men nu är en ny dag!!

Tvåtakt luktar fantastiskt. När vi rullade ut från McD blev jag helt svettig i handflatorna, för det luktade som det gjorde i min ungdoms långa och framgångsrika racingkarriär. Det luktar tävling, adrenalin och dödsångest. Jag måste kanske köpa en igen. :gnissla

Paul och jag låg 2:a och 3:a efter Fille när Rd fick lite tändningsproblem..Gentlemannen Paul hjälpte mig att meka..Efter ett tag ställde vi min hoj i diket och Paul skjutsade mig på sin RD men en sån bravur att han körde upp oss i ledning och vi var snabbast fram till glasskön..
Jättetack Paul!! Vi vann hela skiten!
Sen tack till Thomas som körde mig till min racebuss så jag kunde hämta hojen...
Kommer förhoppningsvis snart tillbaka och steker er alla..haha
Tack för en härlig sommarkväll..

Tråkigt med hojen. Hoppas att den snart är fit for fight igen. Ja, ni var snabba till
Vaxholm. Jag förutsätter att ni körde med "dubbelskrap" på RDn i Generatorböjen.:yoparty :D

Tvåtakt luktar fantastiskt. När vi rullade ut från McD blev jag helt svettig i handflatorna, för det luktade som det gjorde i min ungdoms långa och framgångsrika racingkarriär. Det luktar tävling, adrenalin och dödsångest. Jag måste kanske köpa en igen. :gnissla

kööp!:yoparty

Last edited:
Tack för igår allihop!
Helt klart roligare än jag föreställt mig och tack till gruppledningen (Först Kapten å sen Fille) :tummenupp

Å kom igen nu Mattias!! 84000:- då???? :gnissla
Eller så får du byta mot min å så får du 10 imellan??? Snäääälla!:pannkyss

Japp!
Tackar för en skön runda!:)
Tog ett tag innan man tog sig iväg på nå liknande för i år..:rolleyes:
Började som kökarl men avancerade mig fram i ledet mot slutet, Spettan hade fått upp ångan lite grann.
Hoppas ingen misstyckte för mycke!?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back