Bulten hojträff! Mellankort

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Min tanke är att styra upp en hojträff för oss med mellankort! Skulle va kul att träffa hojintresserade i samma ålder och med lika förutsättningar :yoparty

Därför vill jag se om intresset finns för att styra upp någonting gemensamt vid t ex bulten! Hojar med full effekt är självklar även de bjudna men framförallt mellankort då!

Så, du som är intresserad kan väl skriva och säga det så försöker vi att styra upp någonting gemensamt! :tummenupp

Jag är på! Hojkort i september :yoparty

Edit: förra året dvs.

Last edited:
Jag är på! Hojkort i september :yoparty

Edit: förra året dvs.

haha, de e bra! ligg i hårdträning nu så fixar du det tills dess :pannkyss
Men annars är det bara att sitta på bönpallen o åka dit om vi lyckas på ihop nått innan!! Hjälp mig också marknadsföra tråden så vi kanske kan samla ihop ett gäng! skulle va skitkul :tummenupp

haha, de e bra! ligg i hårdträning nu så fixar du det tills dess :pannkyss
Men annars är det bara att sitta på bönpallen o åka dit om vi lyckas på ihop nått innan!! Hjälp mig också marknadsföra tråden så vi kanske kan samla ihop ett gäng! skulle va skitkul :tummenupp

Hehe antog att du inte såg min editering, fick hojkort i september förra året :crash

Så jag är lätt på, dock med förbehållning att det är på veckodagar, på helger är jag i Örebro!

Hehe antog att du inte såg min editering, fick hojkort i september förra året :crash

Så jag är lätt på, dock med förbehållning att det är på veckodagar, på helger är jag i Örebro!

Veckodagar! Det blir ju kanske lite svårare men inget omöjligt lixom! Var bor du annars? För från stockholm, där jag bor, tar det lite tid att åka.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back