Hybriden klar...å kraschad... =(

super snygg, men jag gillar fighters mer så keep it up och bygg en super snygg fighter:)
 
super snygg, men jag gillar fighters mer så keep it up och bygg en super snygg fighter:)

Tackar! Det ska jag :)

Ptja, de blir nog bra...

Du är bara avis :D

SOPA !:D

Du som har öga för vad som funkar ihop, bygg något som är tuffare än orginalet!

Lägg till, inte ta bort.

Jäjä:tungan

Ska jag vara ärlig så hade jag hellst av allt viljat satt på ett komplett 954 kåpset och lackat den som originalet, det hade blivit riktigt bra tror jag...MEN jag måste faktiskt hålla igen lite på utgifterna numera :näsblod

Sen att min trasiga rygg kanske mår bättre av att åka fighter gör ju sitt till...

jag tycker ju heltklart att du ska sattsa på det här allternativet

Som sagt, det vore nog nice!

Men kanske någon gång i framtiden...kommer nog aldrig att sälja den :D
 
Last edited:

Bifogat

  • DSC_0544_25.JPG
    DSC_0544_25.JPG
    204.7 KB · Visningar: 192
  • DSC_0544_beskard_50.JPG
    DSC_0544_beskard_50.JPG
    156.2 KB · Visningar: 95
  • DSC_0546_25.JPG
    DSC_0546_25.JPG
    191 KB · Visningar: 174
  • DSC_0550_25.JPG
    DSC_0550_25.JPG
    186.6 KB · Visningar: 108
  • DSC_0551_25.JPG
    DSC_0551_25.JPG
    138.8 KB · Visningar: 61
  • DSC_0552_25.JPG
    DSC_0552_25.JPG
    135.2 KB · Visningar: 92
  • DSC_0556_25.JPG
    DSC_0556_25.JPG
    179.4 KB · Visningar: 135
  • efter.jpg
    efter.jpg
    67 KB · Visningar: 161
Jag gillar "tänket" att använda Hondaprylar till bygget och inte blanda in okulta prylar från andra märken. Anyway...stilig är den :tummenupp

Fortsatta planer för hojjen ?

/Peter
 
fy fan va sexig hon é bakifrån!
men snälla....byt framlampan (fighter style). du kommer ju bli lika omtalad som mig när jag hade en mongo-lampa förra året haha :pannkyss

Eller eventuelt höj upp den nån halvmeter:tummenupp Men det är fräckt att vara annorlunda! Och en fighter ska vara fräck!:yoparty
 
Jag gillar "tänket" att använda Hondaprylar till bygget och inte blanda in okulta prylar från andra märken. Anyway...stilig är den :tummenupp

Fortsatta planer för hojjen ?

/Peter

Tackar! Ja det blev en enrasig frankenstein :D

Planer...någon som vill köpa?

Hur går det med din? Har glömt vad din tråd hette...:va
 
Framlyset ser för jävligt ut.
Med tanke på hur snyggt du gjort allt annat...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top