OMRÖSTNING: Olyckstrådens vara eller icke vara

Bör olyckstråden finnas kvar?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
Efter den senaste tidens vilda diskutioner om denna tråds vara eller icke vara tycker jag att det inte är mer än rätt att folk säger vad dom verkligen tycker, i form av en omröstning!

Flames, onödiga kommentarer och allmänt barnsliga inlägg kan ni spara till OT forumet. Eftersom så många har åsitker tar jag för givet att även dom som inte sagt sitt i denna fråga lägger en röst.

KGK kom med ett förslag om 3 trådar.
1 med bevittnade som nu finns + 1 med klipp från olika tidningar + personliga

Last edited:
Låt den vara kvar så slipper vi en miljon nya trådar.

Tycker som sagt den kunde vara kvar, men städas bättre eller också i annan form... typ som en sida. Skrev detta förslag i en annan tråd.

Detta förslag saknas tycker jag. Att den ska vara kvar i någon form av omarbetning/städning etc.

Vad betyder 3-trådsalternativ?

Ta bort skiten och ta bort alla trådar om olyckor som inte har med någon enskild medlem att göra.. år 2008 borde väl alla ha tillgång till en sökmotor? vill man läsa om olyckor som hänt nån som aldrig hörttalas om SH kan man leta efter dom där..

Är så less på olyckstråden och allt tjafs runt den!

Tycker som sagt den kunde vara kvar, men städas bättre eller också i annan form... typ som en sida. Skrev detta förslag i en annan tråd.

Detta förslag saknas tycker jag. Att den ska vara kvar i någon form av omarbetning/städning etc.

Vad betyder 3-trådsalternativ?
se min första editerade post

Vart är alternativet "jag bryr mig inte"?

Antingen är du den snabbaste personen i världen eller så bryr du dig inte tillräckligt mycket för att läsa igenom hela tråden...

Skulle jag läsa allt i det här ämnet skulle det väl ta en vecka typ, vill jag läsa om olyckor så är det bara att slå upp dagbladet det är ju välfyllt med just sånt eller sufa in på wighsnews.:)

Men måste den vara en tråd?? Vore inte snarare en artikelfunktion mer praktiskt så slipper den bli både oläslig och sönderspammad? Kommentera kan man då göra i samband med artiklar, ungefär som på en nyhetssite.

Låter invecklat men tror inte det är så farligt. Går att göra med någon form av CMS, men kanske ändå för mycket jobb. Snyggt och funktionellt skulle det varit. Föreslog detta i en annan tråd.

Men måste den vara en tråd?? Vore inte snarare en artikelfunktion mer praktiskt så slipper den bli både oläslig och sönderspammad? Kommentera kan man då göra i samband med artiklar, ungefär som på en nyhetssite.

Låter invecklat men tror inte det är så farligt. Går att göra med någon form av CMS, men kanske ändå för mycket jobb. Snyggt och funktionellt skulle det varit. Föreslog detta i en annan tråd.
Det faller kanske in lite under 3-tråds alternativet. Något för Swedie att sätta tänderna i :D

Fasiken - SH mycket snart pinsammare än Zandlåda.com vilket är skrämmande patetiskt!!
kreativt inlägg :tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage