Bra fart i Hayabusa 08

Det skiljer 48 kilo i torrvikt mellan cyklarna :rolleyes:

Men ovanstående har garanterat rätt i att Busan är snabbare och betydligt bekvämare, det är nog lite kämpigt att hålla ner framhjulet på 1000 kubikaren.

Edit: förra sidan. :)

Nu jävlar startar jag en tråd om hur jag tog mig över 200 km/h med Pärlan. Och jag skall skriva alla inlägg själv. Ett i minuten fram till nyår. Smaka på det, era gamar.

Busan köper man för dess utmärkta prestanda, inte på utseendet. D v s samma princip som för köp av SV1000/650, fast i det fallet slipper man helt störande prestanda :D

HaHa Touché :D

Ska även tilläggas att jag har knäckt den mer eller mindre oövervinnliga 200 km/h vallen med mitt exemplar. Bör även meddelas att den är beskaffad med den absolut långsammaste färgen också .. flickröd!

Last edited:
Busan köper man för dess utmärkta prestanda, inte på utseendet. D v s samma princip som för köp av SV1000/650, fast i det fallet slipper man helt störande prestanda :D

Nu tycker jag att du är elak, och du vet inte vad du pratar om ... min är hur snabb som helst, har åkt ifrån varenda EU-moppe i hela byn utan å ens växla till fyran :yoparty

Tycker Busan är ball, just för den är så ... överdriven.

Känsligt ämne? Inte en chans. :arsele

Värst vad många SV-typer den här tråden suger upp. Varför? Jag menar, Suzuki-skalan börjar ju med SV längst till vänster och slutar med Busan längst till höger så vilket intresse har ni av den här tråden? :)

Värst vad många SV-typer den här tråden suger upp. Varför? Jag menar, Suzuki-skalan börjar ju med SV längst till vänster och slutar med Busan längst till höger så vilket intresse har ni av den här tråden? :)

Vet inte hur det är med dom andra, men har man så lite självdistans som jag så hugger man på allt. Skall det vara så svårt att fatta :D

Vet inte hur det är med dom andra, men har man så lite självdistans som jag så hugger man på allt. Skall det vara så svårt att fatta :D

...och kanske, bara kanske, en smula nyfiken på hur det är att smälla 300-barriären. Vilket inte skulle funka med en nitro-turbo-lala-blabla SV hur man än försökte! :hihi

Nu jävlar startar jag en tråd om hur jag tog mig över 200 km/h med Pärlan. Och jag skall skriva alla inlägg själv. Ett i minuten fram till nyår. Smaka på det, era gamar.

He he,lär vara den enda som skriver där iaf. då ingen annan lyckas! :)

(obs! IRONI för dom som inte förstod,men bara lite) ;)

Henrik

Busa Med turbo Rappes drömhoj:) Dock ej nollåttan:gnissla .. Den va inte snygg:huvet Där fick nog kamikase piloterna lite för fria händer:D

...och kanske, bara kanske, en smula nyfiken på hur det är att smälla 300-barriären. Vilket inte skulle funka med en nitro-turbo-lala-blabla SV hur man än försökte! :hihi

Ha, fel igen! För det första är jag inte nyfiken på trehundragränsen, mera skitskraj - styret fladdrar som fan i 245 km/h mätarfart, och då ligger jag som ett plåster på tanken. Å dessutom skulle vilken SV som helst nå 300km/h om man kör av vägen vid rätt stup... :gnissla

Ha, fel igen! För det första är jag inte nyfiken på trehundragränsen, mera skitskraj - styret fladdrar som fan i 245 km/h mätarfart, och då ligger jag som ett plåster på tanken. Å dessutom skulle vilken SV som helst nå 300km/h om man kör av vägen vid rätt stup... :gnissla

You got a point, mister. T.o.m. en Suzuki k50 skulle nog nå upp i de hastigheterna om den gjorde samma resa. :)

You got a point, mister. T.o.m. en Suzuki k50 skulle nog nå upp i de hastigheterna om den gjorde samma resa. :)

Precis. Jag gjorde faktiskt ett seriöst försök när det begav sig, körde av vägen med en sånhär 1987...
http://www.blocket.se/vi/16985951.htm?ca=15_s
uppnådde väl femtio knyck i fritt fall innan jag nådde dikets botten...
Förlåt rejält OT - går och knyter mig nu:rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing