SH.com Grupp/Torsdagskörning 080710

Status
Ej öppen för fler svar.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu

streetfighter1

För******
Gick med
14 Sep 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Fighter Honda CBR900 -96/-97, Huskvarna 258
Tack själv!

Flygande backspeglar :va


Framförvarande slängde väl av backspegeln för att lätta hojen? Vad gör man inte för att det ska gå fortare? :D

Ps. Det var inte jag, jag tar gärna emot backspeglar då förre ägaren förmodligen slängt dem i ren desperathet när han blivit frånåkt. :tungan
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Gick ju fint det där, ingen i diket.
Kanonväder, runt 40 hoj o kul med lite nya fejs!
Hoppas tempot passade alla, syns på ons :tummenupp


Mike, värdelös kväll va? :hihi

Tackar även jag för en trevlig tur:tummenupp
Tja i den sk.medelgruppen gick det ju undan rätt hyfsat så varför Potatis-Mike låg och såsade i långsamma kan man ju undra??

Kan väl hålla med om att farten va lite sisådär...MEN vid sådanahära körningar är det BÄTTRE med sån fart så folk (förhoppningsvis) stannar kvar på vägen. Hur som haver så VANN jag hela skiten..HEHEHEHEHEHE:D :D :tungan

Nu har jag äntligen fattat varför du vill vara lekledare;) Det är för att du jämt ska vinna:tummenupp

Framförvarande slängde väl av backspegeln för att lätta hojen? Vad gör man inte för att det ska gå fortare? :D

Ps. Det var inte jag, jag tar gärna emot backspeglar då förre ägaren förmodligen slängt dem i ren desperathet när han blivit frånåkt. :tungan

Kör man en gammal sur bud-pegaso så måste man göra så... han var bergis sur för att vi stekte honom rejält med Audin redan i onsdags:confused:
Inte kul att bli förnedrad vid rödljusen av en bil eller hur??:tungan
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Kostig :va
Du ska fokusera på vägen, inte på rumpan på killen framför :D

Ja men det var ju fan det jag gjorde... Jag stirrade mig blind på ojämnheterna i marken, som by the way hette o duga, och då var det nära att dikeskanten fick kramas med mig...
Nästa gång ska jag enbart stirra på häcken framför... Hehe
 

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
Tackar även jag för en trevlig tur:tummenupp
Tja i den sk.medelgruppen gick det ju undan rätt hyfsat så varför Potatis-Mike låg och såsade i långsamma kan man ju undra??



Nu har jag äntligen fattat varför du vill vara lekledare;) Det är för att du jämt ska vinna:tummenupp


Mike låg väl bakom mig och stressade...OM jag inte har fel...????:va
BRA Anna-Lena..NU har du förstått varför jag vill vara först i ledet.:tummenupp
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Dags att gå en broms-och -kurvkurs kanske?

Du får jättegärna lämna mig utanför dina åsikter och tankar...

Jag gör det jag anser nödvändigt... Har redan gått kurser och ska gå fler kurser...
Det som hände igår var en felberäkning från min sida och kommer aldrig att hända igen på det stället...
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Mike låg väl bakom mig och stressade...OM jag inte har fel...????:va
BRA Anna-Lena..NU har du förstått varför jag vill vara först i ledet.:tummenupp

Jaha, var det han som låg där?? Såg inte det, han e ju inte så liten så man brukar missa honom:rolleyes:
...såg bara D1ce i sin illröda pyjamas!
Men det var ju gott om gixxrar igår så det var svårt att hålla reda på alla:tummenupp

Du får jättegärna lämna mig utanför dina åsikter och tankar...

Jag gör det jag anser nödvändigt... Har redan gått kurser och ska gå fler kurser...
Det som hände igår var en felberäkning från min sida och kommer aldrig att hända igen på det stället...


...ja tänk att ALLT man säger ska tas på fel sätt:tummenupp

Det var bara ett litet råd från mig som instruktör, försöker ofta att "ragga folk" till vår verksamhet förstår du, det var inte illa ment och jag visste inte att du redan har gått en massa kurser, sorry:confused:
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
bikerwoman skrev:
Dags att gå en broms-och -kurvkurs kanske?

:va Kan vara bra å kolla vad en annan person har för vana av sin hoj och körning. Innan man kläcker ur sig onödiga saker...ta och se om ditt så ser hon om sitt ska du se. :tummenupp

Du får jättegärna lämna mig utanför dina åsikter och tankar...

Jag gör det jag anser nödvändigt... Har redan gått kurser och ska gå fler kurser...
Det som hände igår var en felberäkning från min sida och kommer aldrig att hända igen på det stället...

:tummenupp JA :7peta de räcker med att jag har blive påkörd i år, du ska inte sniffa på skog å mark de kan göra ont både fysiskt och i plånboken då :lol

:pannkyss
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Jadu, med tanke på att hon körde i långsam grupp och ändå hade svårt för att hålla sig på vägen så kan man ju lätt dra förhastade slutsatser...
Men det är bra tjejer att ni fortsätter att gå kurser så kanske ni inte måste krascha så ofta i framtiden:tummenupp
:va Kan vara bra å kolla vad en annan person har för vana av sin hoj och körning. Innan man kläcker ur sig onödiga saker...ta och se om ditt så ser hon om sitt ska du se. :tummenupp


:tummenupp JA :7peta de räcker med att jag har blive påkörd i år, du ska inte sniffa på skog å mark de kan göra ont både fysiskt och i plånboken då :lol

:pannkyss
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jadu, med tanke på att hon körde i långsam grupp och ändå hade svårt för att hålla sig på vägen så kan man ju lätt dra förhastade slutsatser...
Men det är bra tjejer att ni fortsätter att gå kurser så kanske ni inte måste krascha så ofta i framtiden:tummenupp

Alla är vi nybörjare i början.
Och en å annan vurpa händer och då helst när folk i bilarna inte har helt koll på vad dom gör osv...

Men kurserna går man för de ger något och för de är kul. Och jag tror nog att den tösen kan köra på rätt bra om hon vill, men som de är nu så kanske hon som jag anser de lite onödigt att bränna på allt för fort.

Men smc får folk ändå till sina kurser så jag tror att ni Instruktörer inte behöver ragga så där jätte mycke eller?

Men som sakt kan vara bra å kolla vad andra har för erfarenheter innan man dömer dom bara för de kör i en långsammare grupp och av ren otur fäster blicken fel. Sån kan hända den bästa men vetligen ;)
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jaha, var det han som låg där?? Såg inte det, han e ju inte så liten så man brukar missa honom:rolleyes:
...såg bara D1ce i sin illröda pyjamas!
Men det var ju gott om gixxrar igår så det var svårt att hålla reda på alla:tummenupp




...ja tänk att ALLT man säger ska tas på fel sätt:tummenupp

Det var bara ett litet råd från mig som instruktör, försöker ofta att "ragga folk" till vår verksamhet förstår du, det var inte illa ment och jag visste inte att du redan har gått en massa kurser, sorry:confused:

Jag känner inte dig och du känner inte mig... Du har inte den blekaste om vad jag har för erfarenhet från hojar el kurser... Låt bli att kommentera det jag gör så låter jag bli att kommentera det du gör...
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jadu, med tanke på att hon körde i långsam grupp och ändå hade svårt för att hålla sig på vägen så kan man ju lätt dra förhastade slutsatser...
Men det är bra tjejer att ni fortsätter att gå kurser så kanske ni inte måste krascha så ofta i framtiden:tummenupp

Du borde nu låta bli att dra så mycket förhastade slutsatser...
Det finns nog väldigt många sådana man kan dra om dig... Men då jag ej känner dig låter jag bli sådant...
Varför kan inte du visa lika mycket hänsyn mot mig?????
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
:jisses jag sa förlåt eller hur?
Ska hålla käften nu:tummenupp Allt jag säger tas ändå på fel sätt just därför vissa trots att de som sagt inte känner mig väljer att tro på skitsnack.
Slutdiskuterat!

Som sagt, det var en trevlig torsdagstur i vilket fall:tummenupp
Jag känner inte dig och du känner inte mig... Du har inte den blekaste om vad jag har för erfarenhet från hojar el kurser... Låt bli att kommentera det jag gör så låter jag bli att kommentera det du gör...
 
Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Eftersom det blev en arg tråd tänker jag bli skitsur på Mike. Jag har fått avgasljudskomplex, jag behöver ett nytt, eller inget alls, slipon. :mad:
 

Ahead

Ny medlem
Gick med
13 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
R1 -07
Eftersom det blev en arg tråd tänker jag bli skitsur på Mike. Jag har fått avgasljudskomplex, jag behöver ett nytt, eller inget alls, slipon. :mad:

Är väl inget problem för dig att ta bort det?? Måste väl nästan se bättre ut då eftersom det är väl det enda som sitter kvar nu :va :D
Måste ju se estetiskt ut som du lärt mig... inget får ju dra blickarna till sig som din slutpipa säkert gör nu... :arsele
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top