power meet 2008

prime_

hisanisse
Gick med
16 May 2006
Hoj
ducce
Inom kort kommer staden att invaderas av tusentals tokiga "ronny & ragge" typer med bakåtslickat hår, brylcréme och en fet Ettan lös under läppen..

två saker som jag vet sådana personer inte gillar är japanska fordon och motorcyklar.. min hoj är både och :D .

på torsdag är det lekdags, jag vet inte med er men jag ska bränna soppa som om den kostade en femma litern. ut och svina.. framhjul, bakhjul, burnouts, visa:arsele och hela köret heela helgen..

finns en risk att man slänger på gp pipan på moppen och åker ut och spräcker ngr rutor..el i alla fall lever om mer än dom..:D :D

Jag tänkte nog ut och rulla lite på fredag i alla fall. Ska ju vara varmt och fint väder då. :tummenupp
Enligt prognosen ska det bli regn framåt lördagkvällen, så då lär det knappast bli något. Åkte i regn förra året och det var väl... sådär kan man säga. :rolleyes:

Bubba hänger på, troligen både tor och fre. När tänker folk mötas upp?

vet inte men jag tänkte nog ta en sväng om sisådär 2timmar från nu. Fredag jobbar jag till 21.00. Åker ner på stan efter det och ser om nån är där. Om nån har bra förslag på mötesplatser och tider så meddela gärna här.

När ska vi samlas ikväll? Finbilarna ska åka mellam 17-19 vad jag har hört så då är det kanske inte så lämpligt. Ska vi samlas kl 20? 21? Plats? Stationen brukar ju vara avspärrad men ska vi träffas där ändå?

med risken att stationen är avspärrad så kan väl hälla vara ett alternativ.. mcdonalds.. kl 21! då är jag där..

dessa ligister lär man ju försöka leta på.. jag sticker ut kl ett och letar ;) vill någon mer köra så kom till cykelringen kl två..

Helvete vad jag vill ha en motard igen när jag läser sådana här trådar.

Helvete vad jag vill ha en motard igen när jag läser sådana här trådar.

Hehe, säg åt tanten din att skaffa sig en egen leksak. sen är det bara att byta hoj:tungan

förresten.. vart tog jocke vägen? :rolleyes:

:kryckor

:va vad fan har du sålt den gröna??

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Back