Ystad

Mastig bomber wheelie du fick till när du körde ifrån jackten ridgeback ;)

:6surkart :6surkart :6surkart :6surkart :6surkart :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika

jag jobbar på det !! :)

Tjena. Klot-nisse här. Hemma igen efter ett litet besök på sjukan för dokumentationens skull.
Kom in efter en kvart och sen fick jag sova till 3. Sen kom en super mysig trevlig kvinnlig läkare och undersökte mig. Då mår man...:D
Bättre upp nu när jag kolla i försäkrings papperna. Bara halva självrisken mot vad jag hade för mig. :tummenupp
Natti natt.

skönt att allt gått bra , du har fått uppleva mycket i sommar :) ...

Last edited:
har ni klotat igen?

håll er på vägen pojkar, vill inte ni skadar er :S

fan va najs väder det varit hela veckan. har kört hoj till och från jobb. på kvällarna har jag fått jobba med lägenheten så det har inte blivit något då :(

och ikväll kommer lilla Tazzen äntligen hem igen!!!!! :kär :whip

har ni klotat igen?

håll er på vägen pojkar, vill inte ni skadar er :S

fan va najs väder det varit hela veckan. har kört hoj till och från jobb. på kvällarna har jag fått jobba med lägenheten så det har inte blivit något då :(

och ikväll kommer lilla Tazzen äntligen hem igen!!!!! :kär :whip

Ni kör alldeles för lite.. Missar mycket osv.. :tungan

Va fan ar detta jocke man lamnar er nagra veckor ocksa gar nı om mıg ı klotnıngs lıstan jag som var nr 1 dar ınte bra detta ju men hoppas allt ar lungt och bra med dıg ıaf

Tjena. Klot-nisse här. Hemma igen efter ett litet besök på sjukan för dokumentationens skull.
Kom in efter en kvart och sen fick jag sova till 3. Sen kom en super mysig trevlig kvinnlig läkare och undersökte mig. Då mår man...:D
Bättre upp nu när jag kolla i försäkrings papperna. Bara halva självrisken mot vad jag hade för mig. :tummenupp
Natti natt.

Vad har du nu gjort ??

Alltså. Ni bönner. När nån av er har varit ute i en åker så tycker ni det e konstigt. Jag va ute för trejde gången i söndags med min hoj. Kan tillägga att jag har haft hojen i knappt 2 månader :yoparty

Kör mer. Plöj mer :tungan

Alltså. Ni bönner. När nån av er har varit ute i en åker så tycker ni det e konstigt. Jag va ute för trejde gången i söndags med min hoj. Kan tillägga att jag har haft hojen i knappt 2 månader :yoparty

Med din traktor så e det inte så konstigt att det går göra flera gånger. Går sakta, tungstyrd, bara brummar...ja som en traktor. Det e lite skillnad när en annan går av ser du. :näsblod

har du inte traktor för att köra på stycket ? :va

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar