TisdagsTur™ 1 Juli

Mycket trevlig runda trots det som hände, bara att hoppas att hon hoppar på sadeln snabbt igen.

suverän mat, någon som e sugen på att dra en långrunda med mat & fika i helgen kanske ? (söndag ?)

det låter som att man kan va sugen på en runda i helgen ja.
säg bara till när.

va vart käka ni, vi fick nöja oss med en macka o läsk på macken vid center syd =)

Last edited:
Mycket trevlig runda trots det som hände, bara att hoppas att hon hoppar på sadeln snabbt igen.

suverän mat, någon som e sugen på att dra en långrunda med mat & fika i helgen kanske ? (söndag ?)

Jag är på! var så jävla trist att sitta på jobb när ni körde idag:gnissla

det låter som att man kan va sugen på en runda i helgen ja.
säg bara till när.

va vart käka ni, vi fick nöja oss med en macka o läsk på macken vid center syd =)

något litet pittoreskt ställe i röstånga

gräslig dekor på stället, men skitgod mat & en söt servitris :D

slår donken med hästlängder :)

Jag tycker inte din hoj är någon slö hoj Invaido men där är ingen som säger att du ska ligga i topp tre eller sju alla kör sitt tempo och vi väntar in vid stop mm!

Röstånga då var vi inte långt ifrån varandra men vi fortsate ner mot kävlinge och sen blev det en sleten korv på schell select:)
Tyvärr så hade vi också en av åkning men det blev inte så allvarligt killen kunde köra vidare:tummenupp!

É dé ni som skärrar upp gamla tanter när ni varit ute på grönbete?? (Rödljusen stattena vid 22-tiden bl a) ;)

Jag tycker inte din hoj är någon slö hoj Invaido men där är ingen som säger att du ska ligga i topp tre eller sju alla kör sitt tempo och vi väntar in vid stop mm!

Röstånga då var vi inte långt ifrån varandra men vi fortsate ner mot kävlinge och sen blev det en sleten korv på schell select:)
Tyvärr så hade vi också en av åkning men det blev inte så allvarligt killen kunde köra vidare:tummenupp!

Haha...jag hörde er! :D Låg i sängen och skulle somna då det ylade yte på 104an! :) Ja, om det nu var ni vill säja.....

...suverän mat, någon som e sugen på att dra en långrunda med mat & fika i helgen kanske ? (söndag ?)
På söndag skall de regna, men på lördag kör SMC Skånetour... Samling vid ätticksflaskan i Perstorp kl 8. Avfärd kl 9. I'll be there...
En heldag.... :tummenupp Party på kvällen :yoparty
-Krya på dig tjejen!

...sleten korv ..:)
- Honungsmarinerad? :rolleyes:
-Aj aj... ROH närmar sig RR o Tokholmsfolket i avåkningsstaistiken... :gnissla
Skönt att det inte gick värre. :pannkyss

É dé ni som skärrar upp gamla tanter ... ;)
It wasn't me.... :rolleyes:

Haha..... Låg i sängen .....
Farbror gick o la sig tidigt :va :D

När skall du komma upp o köra m oss? Nu när jag hade resfritt som omväxling :mad: :)

Last edited:
Bebe, klockan var gott och väl 11 igår kväll när jag hörde yl. Jag får väl ta och ligga som nästsist på ett TT och testa då! Satsar på kommande isf. :-)

På söndag skall de regna, men på lördag kör SMC Skånetour... Samling vid ätticksflaskan i Perstorp kl 8. Avfärd kl 9. I'll be there...
En heldag.... :tummenupp Party på kvällen :yoparty
-Krya på dig tjejen!

:huvet

Ska på en trist konfirmation på lördag, och jag har nog svårt att slingra mig då jag är chafför... :gnissla

Jag är på! var så jävla trist att sitta på jobb när ni körde idag:gnissla

Det är inte roligare att anmäla sig till TT och sedan sitta i garaget med en manual och försöka hitta %¤&%/ felet som uppstog påvägen dit... :gnissla

c23 = tip over sensor.... :gnissla
Får väll hoppas det bara var "glappkontakt"/"oxideradekontakter" typ, och inte en trasig sensor. (låter dyrt)
Lite jobbit att köra med en hoj som slår av i varannan kurva... :rolleyes:

Provkörning i dag, så *håller tummarna* :)

Lite oroande många olyckor i år. Även om inga verkar ha varit allvarliga.

Vad hände på TT, om det är OK att berätta dvs. :confused:

Last edited:

Jag ska inleda förhandlingar med Tingeling. Läge för henne att inviga nya hjälmen. :hjälm
Söndag vid 10-tiden då eller?

oooooooooo vad jag längtar till nästa vecka.. då ska jag med, inget f....bannat jobb utan bara semester o köra hoj =)

något litet pittoreskt ställe i röstånga

gräslig dekor på stället, men skitgod mat & en söt servitris :D

slår donken med hästlängder :)

Kan varit stationshuset, riktigt god mat där faktiskt:tummenupp

Last edited:
Är hon som gick omkull ok förresten? Någon som vet?

Roger kände ju henne, men han är inte aktiv på forumet, så jag svarar.

Nej, det är hon tydligen inte, ligger på intensiven, tydligen värre än det först verkade
vill inte säga mer just nu, men återkommer när jag vet mer.

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back