Facket blockerar porrförsäljning

Tycker det är rätt, vem ska under arbetstid behöva tvingas prata med den sortens människor som köper porrtidningar? Jag vet i och för sig inte vad det är för slags människor som köper porrtidningar men jag är övertygad om att det är våldtäktsmän och retards. Alla andra kollar på porr på internet.

Tycker det är rätt, vem ska under arbetstid behöva tvingas prata med den sortens människor som köper porrtidningar? Jag vet i och för sig inte vad det är för slags människor som köper porrtidningar men jag är övertygad om att det är våldtäktsmän och retards. Alla andra kollar på porr på internet.

Du kan ju prova på jobbet ett tag så ska du se att du kommer förundras över hur många "normala" människor det finns som köper porrtidningar.
Kiss samt bajsfilmerna som finns tänker jag inte ens berätta om för då kommer du bli mörkrädd då du inser hur många av dina medmänniskor som föredrar denna typ av film.

En stor suck på dig. :tummenupp

Du kan ju prova på jobbet ett tag så ska du se att du kommer förundras över hur många "normala" människor det finns som köper porrtidningar.
Kiss samt bajsfilmerna som finns tänker jag inte ens berätta om för då kommer du bli mörkrädd då du inser hur många av dina medmänniskor som föredrar denna typ av film.

En stor suck på dig. :tummenupp

Fast, du kanske har lite vriden uppfattning om vad som är "normala" människor också.

Fast, du kanske har lite vriden uppfattning om vad som är "normala" människor också.

Jag samtalar med denna "typen" av människor och inser ganska snart att dom liksom så många andra i samhället ter sig normala. Sen att det finns många som har förutfattade meningar om "snuskgubbar" är en annan sak.

Men visst, jag ska inte sticka under stolen med att det finns en del udda människor som handlar porr men det finns minst lika många normala (läs: ej missanpassade i samhället) personer som handlar snusk regelbundet.
Så att dra alla över samma kam är lite hårt då ytterst få personer vet hur det egentligen ligger till utan väljer att på sina förutfattade meningar dra en, enligt mig felaktig slutsats.

Jag samtalar med denna "typen" av människor och inser ganska snart att dom liksom så många andra i samhället ter sig normala. Sen att det finns många som har förutfattade meningar om "snuskgubbar" är en annan sak.

Men visst, jag ska inte sticka under stolen med att det finns en del udda människor som handlar porr men det finns minst lika många normala (läs: ej missanpassade i samhället) personer som handlar snusk regelbundet.
Så att dra alla över samma kam är lite hårt då ytterst få personer vet hur det egentligen ligger till utan väljer att på sina förutfattade meningar dra en, enligt mig felaktig slutsats.

Hmm, det svaret var nog lite intelligent för mig. :va :rodnar

Pinky och genomsnittskunden:
[YOUTUBE-ID]I-E9nrBBKls[/YOUTUBE-ID]
:hihi

Vilket jävla fåneri! :mad:

Att gnälla över att man får en klump i magen varje dag för att man "tvingas" jobba på ett ställe som säljer porrtidningar, trots att man visste det redan när man sökte jobbet, är precis lika löjligt som att folk köper hus i Bromma och sedan börjar klaga på att det är en flygplats där..

Man blir förbannad!

Fackföreningen Syndikalisterna visar återigen vilket gäng puckon dom är.

Antalet idioter verkar fanimig öka exponentiellt!

Men åas dras ju en stor del av dem, likt flugor till skit, till syndikalisterna – då vet man ju iaf var man har dem.

Ush! Den där macken säljer säker kondomer också!

Och föresten om man är miljövän kan man väl kräva att macken slutar sälja drivmedel också.

Och chokladen som inte är rättvisemärkt! :näsblod
Solstolarna som är gjord av barn i Kina och Indien :näsblod
Korvar med KÖTT i :näsblod

Tillslut har vi mackar som säljer dagstidningen och mjölk,
det tills veganer och trädkramare börjar klaga dvs. :gnissla

Vad är det som är så hemskt med porr nu då??? :va

:D :rofl Jag tror inte att vi läste Honkiies inlägg på samma sätt :pannkyss
Det var väl inte porren som var hemsk, utan att folk som köper porrtidningar i stället för att kolla på nätet var retards?

edit: ...och våldtäktsmän. Sorry...

Last edited:
:D :rofl Jag tror inte att vi läste Honkiies inlägg på samma sätt :pannkyss
Det var väl inte porren som var hemsk, utan att folk som köper porrtidningar i stället för att kolla på nätet var retards?

edit: ...och våldtäktsmän. Sorry...

Mjo, men mitt inlägg var väl mer en reaktion på tanten (antagligen) i artikelen som trådskaparn länkade till.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!