Stargazeer
Ny medlem
<----
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tja, du, jag, akke, masw1, lasse, mikeTL (har inte hört nåt från honom på ett tag), Micke240sx, åsså vad-han-nu-heter med den orange TLSen från uppsala...
Vem mer?

Ja det är ingen nåd i det ljudet!Har du klarat dig från att få betala "ljudskatt" ?! Körde i södra länken-tunneln i dag på premiärrepan, o bilarna fullständigt kastade sig åt sidan, helt livrädda! Skitkul, men förr eller senare blir det dyrt tror jag...
Ja, jag hade väl hoppats på lite mer, jag kollar vidare och hör av mig igen om det löser sig alls, då kanske det går att bygga vidare på din platta. Tack i alla fall!
VÄNTA, en sak till; vem va det som hade en kopplingskorgskåpa i råalumnium, och som erbjöd Octo den eftersom hans blev repad? Om den finns kvar o e till salu så e jag intresserad!![]()

......
Har du provat besikta med dem piporna? Gick dem igenom?
Däremot Octofingers pipor dem mullrar porr![]()
funderar på om det går att spraya "kåpglaset" från insidan om man vill ha det svart? eller det kanske inte blir så bra... går inte att se igenom det då.. kanske bäst att köpa ett tonat glas? någon som har koll på vart man kan få tag i ett prisvärt?
Tja, du, jag, akke, masw1, lasse, mikeTL (har inte hört nåt från honom på ett tag), Micke240sx, åsså vad-han-nu-heter med den orange TLSen från uppsala...
Vem mer?
...........
Passar en motor från 98 i en 97? TLS då alltså.
Less på att inte få köra...![]()
Help bitte.
Mycket jobb, men ja - de passar rakt av oavsett årsmodell.Står säkert tidigare men funkar inte att söka... Hur mycket jobb är det att få ner en tlr spis i en 97as tls?
Passar en motor från 98 i en 97? TLS då alltså.
Less på att inte få köra...![]()
Help bitte.
San Quentin heter han...Tja, du, jag, akke, masw1, lasse, mikeTL (har inte hört nåt från honom på ett tag), Micke240sx, åsså vad-han-nu-heter med den orange TLSen från uppsala...
Vem mer?
Tja, du, jag, akke, masw1, lasse, mikeTL (har inte hört nåt från honom på ett tag), Micke240sx, åsså vad-han-nu-heter med den orange TLSen från uppsala...
Vem mer?
Ahaa, är det där du hänger numera...Jag hänger numera i Nyköping. Men blir det TL-åkning i Stockholmstrakten hänger jag på!
Drog en 50-milarepa igår. Mmmmmm, härligt!

Den här helgen går fetbort... Och nästa och nästa...![]()
Mycket jobb, men ja - de passar rakt av oavsett årsmodell.
Monterar du TLR-motor så byter du bara motorn och behåller både elsystem, luftburk och insug.
blir så jobbigt om du ska med eftersom vi får stanna då och då och hjälpa dig upp![]()
- det där var elakare än vad jag var! - det där var elakare än vad jag var!
![]()
Men vad sägs om en kvällsåkning i veckan då Octo?
blir så jobbigt om du ska med eftersom vi får stanna då och då och hjälpa dig upp![]()

Tja, är det väder på onsdag så åker jag gärna!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |