Turkar, åk hem...

Status
Ej öppen för fler svar.
Först när du visar respekt och hänsyn för din medmänniska kan du förvänta dig att hon gör detsamma för dig.

Mycket kort, och mycket enkelt.

19:e Mosebok 12:6 säger: "Och Herren kommer att vredgas något överdjävligt om du tutar efter mörkrets inbrott."

I apokryferna, ganska långt bak kan man läsa: "Saliga äro nordmännen, ty deras temperament är av lagom natur."

19:e Mosebok 12:6 säger: "Och Herren kommer att vredgas något överdjävligt om du tutar efter mörkrets inbrott."

I apokryferna, ganska långt bak kan man läsa: "Saliga äro nordmännen, ty deras temperament är av lagom natur."

Är Gud rasist..? :va

F.ö tutar jag aldrig. Känns jävligt töntigt när man är förbannad på nån idiot i trafiken och man inte kan hänga sig på tutan utan istället måste trycka lite försiktigt med ett finger på toppen på blinkersspaken... Snacka om aggressions-dödare.. :gnissla

Hata Renault!!:mad:

detta är inte längre Sporthoj.com utan Smygrassehoj.com

Ja, eller pröva gnällspik.com eller lätt-kränkt.nu
Det du inte verkar begripa, i din iver att hetsa upp dig över vad alla andra ska tycka, det är att det du skriver är regelrätt olagligt. Förvisso en dum lag, men det är ganska osmakligt också. Tänk om det finns somalier som är medlemmar eller läser här, tycker du de ska behöva läsa om hur vidriga de är av en lättkränkt frisör?

Istället går du i taket över en av de notoriska "antirasisterna" som orkat debattera löpmeter på det här forumet mot sådana som mig.

Du måste skoja, om inte så är du likväl underhållande. Det är jag tacksam för. :pannkyss

Denna passar jäkligt bra i denna tråden.. "Magnus är rasist" :hihi

http://uk.youtube.com/watch?v=iV6yBwS-fkA&feature=related

haha, klockrent!

Tjaa, finns ju bara en sak att säga;

om, när man tycker att ungarna ska få sova när dom är trötta och inte bli väckta utav nån invandrare, med annat sätt att fira på, som tutar i kvarteret om nätterna när fotbollslaget vinner, betyder att man är rasist...

... ja då är jag troligtvis rasist.

överreaktion någon?

Last edited:
precis så känns det :tungan :arsele

kom igen nu allesammans när ni ändå är varma om kläderna. jag lägger mig ner så kan ni sparka mera.

För övrigt var jag inne i stan o kom hem nyss, tutade av bara helvete för eran skull.

Markus vad jobbar du med själv eftersom du hakat upp dig på mitt yrke?

Naaaw, känner sig bubben sparkad på?

Fan va coolt att du också lärt dig tuta, min hund älskar också när de tutar o piper i hans hundleksaker.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back