bullysmile, letar du inte bara efter anledningar att käfta nu?

det här handlar inte om att trådskaparen hatar turkar, det handlar om att han hatar att bli störd mitt i natten. hade det varit ett gäng packade svenskar som sprungit omkring utanför hans fönster med gastutor och fört ett jävla liv hade han antagligen blivit lika sur eftersom den störande faktorn, oljudet, fortfarande varit densamma. och, faktum kvarstår: man FÅR INTE störa sina medmänniskor mitt i natten. hell, du får ju för fan inte ens varva ur en motor i ett bostadsområde efter klockan 10 på kvällen för då stör du de andras nattfrid och så blir det poliser, häkte, förargelseväckande beteende (eller vad den jävla paragrafen för onödigt alstrande av oljud nu heter), alkoholism, skilsmässa och elände. varför skulle man då få ställa sig och tuta som en jävla byfåne mitt i natten??
folk, varifrån de än kommer, får gärna fira när det finns nåt att fira

men man kan väl för i helvete visa lite hänsyn gentemot folk som inte har något att fira och som därför ligger och sover??

fira tystare kanske?
angående topicen: nej, den var inte rasistisk. den var fyndig. jag klickade mig in på tråden eftersom jag rtrodde att här skulle pågå en hektisk rassedisskution. när jag sedan såg fortsättningen "och lägg er" och vad det hela handlade om insåg jag snart att killen inte menat något rasistiskt utan enbart försökt att i humoristisk mening anspela på en känd rasistslagdänga

jag tyckte att det var roligt iallafall, tycker synd om dig om du nu verkligen inte kan se det lustiga i det
till trådskaparen: skönt att de slutat nu

javafan, jag älskar själv att sova gott på nätterna och hatar att bli störd så...