Turkar, åk hem...

Status
Ej öppen för fler svar.
Kan ju avsluta med att tala om att nu har det äntligen tystnat, och dottern sover gott.

Hoppas inte Tyskland vinner semin, då kommer det vara joddlande och Absolut Bastuba back-to-back hela natten. Då får ingen sova!

En skock galna turkar tutade mig i örat ikväll.

Det var dumt gjort.

Trafikförordning (1998:1276), 64 § När det behövs för att förebygga eller avvärja fara,
skall en förare ge ljud- eller ljussignaler eller på något annat lämpligt sätt väcka andra trafikanters uppmärksamhet.
Signaler får inte ges längre än nödvändigt.

Kan ju avsluta med att tala om att nu har det äntligen tystnat, och dottern sover gott.

Hoppas inte Tyskland vinner semin, då kommer det vara joddlande och Absolut Bastuba back-to-back hela natten. Då får ingen sova!

Men statschefen får ligga!

Rappe har inte läst tråden:) Men ska det bli mindre Turkar i sverige e han glad:

Rappe gillar inte Tyrk.Krek o Wtfk vad det e som invaderat svedala irak finns det för micket i tälje trorjag:gnissla :yoparty Drab till hilvittet med er:) Allaha ahhbar till evrebodyy:D

Last edited:
Om ni såg eftersnacket på 4.an, förmpdligen inte. Men det var en turkisk pizzabagare i sveg som hade sagt under förra matchen att omm turkiet vänder detta 2-0 underläge skulle han gå ut o bada i den 2dm djupa fontänen. Och det gjorde han.

Under dagens match var det en drös med folk i pizzerian som hejade på turkiet, svenskar oxå. Och dom flesta doppade faktiskt fötterna i fontänen efter matchen idag. Firade tillsammans, konstigt nog. Men utan tutor.

Jasså det var DET dom gjorde när jag brummade förbi med hojen...

bullysmile, letar du inte bara efter anledningar att käfta nu?:va det här handlar inte om att trådskaparen hatar turkar, det handlar om att han hatar att bli störd mitt i natten. hade det varit ett gäng packade svenskar som sprungit omkring utanför hans fönster med gastutor och fört ett jävla liv hade han antagligen blivit lika sur eftersom den störande faktorn, oljudet, fortfarande varit densamma. och, faktum kvarstår: man FÅR INTE störa sina medmänniskor mitt i natten. hell, du får ju för fan inte ens varva ur en motor i ett bostadsområde efter klockan 10 på kvällen för då stör du de andras nattfrid och så blir det poliser, häkte, förargelseväckande beteende (eller vad den jävla paragrafen för onödigt alstrande av oljud nu heter), alkoholism, skilsmässa och elände. varför skulle man då få ställa sig och tuta som en jävla byfåne mitt i natten??:va

folk, varifrån de än kommer, får gärna fira när det finns nåt att fira:) men man kan väl för i helvete visa lite hänsyn gentemot folk som inte har något att fira och som därför ligger och sover??:va fira tystare kanske?:)

angående topicen: nej, den var inte rasistisk. den var fyndig. jag klickade mig in på tråden eftersom jag rtrodde att här skulle pågå en hektisk rassedisskution. när jag sedan såg fortsättningen "och lägg er" och vad det hela handlade om insåg jag snart att killen inte menat något rasistiskt utan enbart försökt att i humoristisk mening anspela på en känd rasistslagdänga:)
jag tyckte att det var roligt iallafall, tycker synd om dig om du nu verkligen inte kan se det lustiga i det:)

till trådskaparen: skönt att de slutat nu:tummenupp javafan, jag älskar själv att sova gott på nätterna och hatar att bli störd så...

Last edited:
det har vi o tacka sveriges kära nynasitster som anväder svenska flaggan som nån sort rasistisk symbol. att vi accepterar att de smutskastar svenska flaggan på det sättet är fan sjukt. men knyta näven i fickan o sedan skylla alltid på de andra är inget nytt :tungan

Sen kan vi tacka såna som dig som går igång bara man skriver "turk" i ett inlägg. Har du inget bättre för dig än att syna allas inlägg & leta rasisitiska fiktivia påståenden kan du dra åt helvete. Var det förresten inte du som skulle ta till våld mot Markus? Patetiska idiot.

Bättre än så här blir det inte. Forumets kanske enda rasist, bullysmile som skriver att somalier är världens vidrigaste folk, börjar anklaga Jack i Lost look-a-like för att vara rasist, som själv alltid viftar med pekpinnar.

:lol

Jag sätter fyra stjärnor på denna tråd.

Bättre än så här blir det inte. Forumets kanske enda rasist, bullysmile som skriver att somalier är världens vidrigaste folk, börjar anklaga Jack i Lost look-a-like för att vara rasist, som själv alltid viftar med pekpinnar.

Reaktionerna från vissa i denna tråd får mig osökt att tänka på denna "medmänniska".

Eller som jag läst i nån signatur; "känslig du är, är du tjej eller?" :D

Priceless!

Reaktionerna från vissa i denna tråd får mig osökt att tänka på denna "medmänniska".

Eller som jag läst i nån signatur; "känslig du är, är du tjej eller?" :D

Priceless!

Nu vet jag var jag känner igen den obstinata S80-föraren på Valhallavägen härom veckan, det var skogsturken. Fan jag är nästan känd, jag har tutat på skogsturken. :banana

Nu vet jag var jag känner igen den obstinata S80-föraren på Valhallavägen härom veckan, det var skogsturken. Fan jag är nästan känd, jag har tutat på skogsturken. :banana

Kan man beställa en autograf? Kasta han ut armarna och börja vifta om sitt "facking jävla öra" ?

Folks förmåga att misstolka och överreagera når dagligen nya höjder av absurditet.

"Nej! -skräddaren säger bestämt nej!"

det enda jag kan tänka på:
clean12.jpg

Sen kan vi tacka såna som dig som går igång bara man skriver "turk" i ett inlägg. Har du inget bättre för dig än att syna allas inlägg & leta rasisitiska fiktivia påståenden kan du dra åt helvete. Var det förresten inte du som skulle ta till våld mot Markus? Patetiska idiot.

lägg ner vi disskuterade klart detta innan ni smygrassar vaknade till liv nu på dagen. sedan vart skrev jag att jag skulle ta till våld mot markus?
så fortsätt hetsa, skiter väl i er

hetsa på du för det är väl det enda nytta du gör på detta forum och ditt stakars liv. lyckas du åstadkomma med nåt är det när du röstar på SD annars är du ganska körd.

Är mjölken slut, jävla invandare, är bussen försenade, jävla invandrare, lämnar frugan dig, jävla invandrare, går elen, jävla invandrare ja lätt o skylla på de som är på väg att resa sig upp.

sen vad jag skrev i det där inlägget om somalier är det enda du kan ploppa upp med så fort det kommer en sådan disskution.

En sak är säkert, du samlar verkligen ryggdunkar än disskuterar ditt motorintresse här.

Last edited:
bullysmile, letar du inte bara efter anledningar att käfta nu?:va det här handlar inte om att trådskaparen hatar turkar, det handlar om att han hatar att bli störd mitt i natten. hade det varit ett gäng packade svenskar som sprungit omkring utanför hans fönster med gastutor och fört ett jävla liv hade han antagligen blivit lika sur eftersom den störande faktorn, oljudet, fortfarande varit densamma. och, faktum kvarstår: man FÅR INTE störa sina medmänniskor mitt i natten. hell, du får ju för fan inte ens varva ur en motor i ett bostadsområde efter klockan 10 på kvällen för då stör du de andras nattfrid och så blir det poliser, häkte, förargelseväckande beteende (eller vad den jävla paragrafen för onödigt alstrande av oljud nu heter), alkoholism, skilsmässa och elände. varför skulle man då få ställa sig och tuta som en jävla byfåne mitt i natten??:va

folk, varifrån de än kommer, får gärna fira när det finns nåt att fira:) men man kan väl för i helvete visa lite hänsyn gentemot folk som inte har något att fira och som därför ligger och sover??:va fira tystare kanske?:)

angående topicen: nej, den var inte rasistisk. den var fyndig. jag klickade mig in på tråden eftersom jag rtrodde att här skulle pågå en hektisk rassedisskution. när jag sedan såg fortsättningen "och lägg er" och vad det hela handlade om insåg jag snart att killen inte menat något rasistiskt utan enbart försökt att i humoristisk mening anspela på en känd rasistslagdänga:)
jag tyckte att det var roligt iallafall, tycker synd om dig om du nu verkligen inte kan se det lustiga i det:)

till trådskaparen: skönt att de slutat nu:tummenupp javafan, jag älskar själv att sova gott på nätterna och hatar att bli störd så...

orkar inte ens gå in på detta mer. åk till vilket land du vill så inser du att bara svenskar är såna. fel på dem eller oss? ja ni kan välja att reagera som ni gör eller tvärtom.

orkar inte ens gå in på detta mer. åk till vilket land du vill så inser du att bara svenskar är såna. fel på dem eller oss? ja ni kan välja att reagera som ni gör eller tvärtom.
Chartererfarenheter?
De länder jag levt i har bara bevisat att folk i grunden är likadana överallt.
Sedan skiljer sig kultur och uppfostran.
Vilket land jag tycker fungerar bäst i det avseendet?
Tja, var tror du att jag valt att bo?

Varför måste det alltid va fel på nån?! Det är väl för fan inte fel på oss svenskar för att vi inte visar glädje genom att störa och irritera våra medmänniskor genom att köra runt och tuta halva natten för att vi blir glada??

Om nåt händer som gör mig glad så ringer jag mina vänner eller min familj och berättar det, eftersom de bryr sig om saker som gör mig glad. Inte fan förväntar jag mig att hela stan ska bry sig om vad som händer i mitt liv, och därför skulle jag inte få för mig att störa mina medmänniskor på ett sånt idiotiskt sätt mitt i natten för att det har hänt nåt som de ger fullständigt blanka fan i! Då borde man kunna förvänta sig samma respekt tillbaks.

Och angående rasistdisskusionen så hade jag blivit lika förbannad om nån betedde sig så mot mig oavsett om det va svenskar, turkar eller älgar.

Tack å hej.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back