Sporthoj Boden

_rills_

Guest
Jepp, hoppas han fixar det!!!

Har lagt in lite fler bilder nu på min pixbox...så bara att kika ifall att ni vill =)
 
Last edited:

_rills_

Guest
Som sagt vet ej om det är bra eller dåligt...

Men han klarar nog det :tummenupp
 
Last edited:

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Ort
i väst
Hoj
Kawaskaki
jajjemensan, skönt som fan. Fast vette fan om man vågar fara ut och köra nu har man ju ett kort att tappa ! :gnissla :tungan
 

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
jajjemensan, skönt som fan. Fast vette fan om man vågar fara ut och köra nu har man ju ett kort att tappa ! :gnissla :tungan

Det är väl bara att placera kortet på ett bra ställe så slipper du tappa det:rolleyes:

Robban fick Dick som uppkörningsman och han är faktiskt den bäste jag träffat:tummenupp dvs en karl som vet något om MC-körning, själv kör MC och samtidigt är en trevlig prick :)

Känns verkligen kul att "kycklingarna" nu är kläckta:D (Robban och Erik gillade inte att behöva köra med "chickensuiten" (övningsvästen)).
 

_rills_

Guest
Det är väl bara att placera kortet på ett bra ställe så slipper du tappa det:rolleyes:

Robban fick Dick som uppkörningsman och han är faktiskt den bäste jag träffat:tummenupp dvs en karl som vet något om MC-körning, själv kör MC och samtidigt är en trevlig prick :)

Känns verkligen kul att "kycklingarna" nu är kläckta:D (Robban och Erik gillade inte att behöva köra med "chickensuiten" (övningsvästen)).

Hehe,har nog bara sett robban med väst 1 gång och det vid första maj :D
 

kalson

dänä
Gick med
13 Nov 2007
Ort
Linköping
Hoj
Gixxer1000
Det är väl bara att placera kortet på ett bra ställe så slipper du tappa det:rolleyes:

Robban fick Dick som uppkörningsman och han är faktiskt den bäste jag träffat:tummenupp dvs en karl som vet något om MC-körning, själv kör MC och samtidigt är en trevlig prick :)

Känns verkligen kul att "kycklingarna" nu är kläckta:D (Robban och Erik gillade inte att behöva köra med "chickensuiten" (övningsvästen)).

Hehe det kan du ge dig fan på! :D När jag kom hem på måndagen så var jag på systemet en sväng, kom runt hörnet bakom systemet och där stod farbror blå... körde jäääätte sakta bara för att dom skulle vinka in mig och jag få flasha med lappen, men icke.. :huvet Ajja skönt att ha lappen och kunna glida runt avslappnat så att säga! :)
 

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Ort
Boden/Luleå
Hoj
Hojlös
Äntligen har hojnerverna stillats, suget blev för stort så jag for och köpte mig en KTM Duke II -03a :tummenupp Och hitills måste jag faktiskt säga att det är det roligaste motorredskapet jag någonsin kört, fy fan. Dock går den inte så rysligt snabbt :gnissla Så i framtiden när vi ska ut på nån sväng måste jag få veta vart vi ska typ 30 min tidigare så jag kan åka tidigare :D

Föresten så måste jag kränga på ett nytt bakdäck och tänkte då att man kunde göra det på klubben kanske? Är ju inte medlem än men blir det gärna. Visst fanns det mc-lyft osv då? Finns det möjligen nån momentnyckel också så man kan vara yber seriös om man känner för det?
 

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Äntligen har hojnerverna stillats, suget blev för stort så jag for och köpte mig en KTM Duke II -03a :tummenupp Och hitills måste jag faktiskt säga att det är det roligaste motorredskapet jag någonsin kört, fy fan. Dock går den inte så rysligt snabbt :gnissla Så i framtiden när vi ska ut på nån sväng måste jag få veta vart vi ska typ 30 min tidigare så jag kan åka tidigare :D

Föresten så måste jag kränga på ett nytt bakdäck och tänkte då att man kunde göra det på klubben kanske? Är ju inte medlem än men blir det gärna. Visst fanns det mc-lyft osv då? Finns det möjligen nån momentnyckel också så man kan vara yber seriös om man känner för det?

Tjena!

Grattis till nya hojen och att komma sist.. :tungan Sukin gick ju bra att hänga med i touringtempot med, Duken vette tusan om den fixar det:gnissla

Funka utmärkt att kränga på däck på klubben, jag skall då kränga på nya under helgen så det är bara till att synka det så kan vi ju hjälpas åt då det går på två men är bra med tre pers då vi har så klena däckjärn.

Depåstöd travers och momentnyckel är vad vi har att erbjuda :tummenupp
 

_rills_

Guest
Jag har ju sett den, den är fin duke 2an men på tok för låg toppfart :pannkyss
 

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Ort
Boden/Luleå
Hoj
Hojlös
Gud va ni är fokuserade på hastighet. Har ni inte lärt er: It's not the size of the boat that matters, it's the motion in the ocean!:tummenupp

Och jag kan nästa garantera att min gör vääääldigt mycket motion i form av vibrationer :yoparty

Men ta gärna och slå en signal när du är där raffe så kommer jag, tänkte så jag vet att det är öppet osv. Eller jag letar fan fram ditt nummer och slår en signal.. Fast frågan är ju om man vågar ringa så tidigt (1200) på dagen efter midsommar? :va
 

_rills_

Guest
Gud va ni är fokuserade på hastighet. Har ni inte lärt er: It's not the size of the boat that matters, it's the motion in the ocean!:tummenupp

Och jag kan nästa garantera att min gör vääääldigt mycket motion i form av vibrationer :yoparty

Men ta gärna och slå en signal när du är där raffe så kommer jag, tänkte så jag vet att det är öppet osv. Eller jag letar fan fram ditt nummer och slår en signal.. Fast frågan är ju om man vågar ringa så tidigt (1200) på dagen efter midsommar? :va

hehe, själv har man varit vaken länge.
 

_rills_

Guest
hehe skoj robban :p

Själv är man mitt uppe i packning för att dra söderut :)
 

_rills_

Guest
Ne vart ju tokless gixxern så har bytt bort den mot en Kawa GTR 1000 - 88

Så nu ska man gubbköra hoj i en hel vecka med hoj semester :)
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top