Tjejkörning lördag 12 juli

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Samling vid Skogskyrkogården 11:30, körning på södra sidan.......:)

Lika bra att göra en egen tråd till nästa tjejkörning !

Hoppas fler kan vara med.........:rolleyes: ..........nog för att vi hade JÄTTETREVLIGT o så men.......ni fattar ! :tungan

Last edited:
:7peta måste ni ta när jag inte kan :(

:va ja justja jag kanske ska ha en hoj först innan jag klagar på att jag jobbar :lol

Jag är lätt på... Har tom skrivit in det i min almanacka... Wohooooooo

Jag e på, förhoppningsvis e jag så pass lagad att jag kan följa med på en liten sväng!!

Det klart du är såpass hel att du kan haka på... Så mycket jävlaranamma som tant har... :D

:rolleyes: mjo jag vet, kom på de. Men jag är piggare :) men jag behöver bli ännu bättre innan jag tar å kollar och prova hojar så jag vet vad jag vill ha :)

Hoppas att det löst sig tills dess. :D

Last edited:
Jag har ju inte semester förrän veckan efter, så ni slipper mig som det ser ut nu. *surar lite* (hojen står i Karlskrona, dessutom kom jag precis på att jag ju är uppbokad på kurs på Knutstorp 11-12 juli *senil*)

Bara så ni vet, det är tjejdag på Rörberg (gokartbananen utanför Gävle) lördagen den 5/7 och på Rörken den 6/7!

:gråta jag vill ha en hoj nu, kliar i gashanden ju.

Men de verkar ju gå åt rätt hålllll så snart har jag väll besked från IF iallafall :)

Vakna nu tjejer........ALLA kan ju inte vara trasiga eller vara bortresta eller jobba.......?:rolleyes:

Last edited:
Jag ska vara med... El ja det är ju skrivet sedan tidigare men jag tänkte påminna ändå... Haha

Lista är riktigt bra... *ler*

Jag hakar nog på ut o kör. Fast det blir inge kalajs. Eller jo, men på annat håll.

1.Prillan
2.Vampyrtrollet
3.Fia

*/ ?>
Back